noen tips ang soving ?

h eidi

Betatt av forumet
Hver kveld vi legger Alexaner så sovner han etter en liten stund... så sover han alt i fra 30 min - 2 timer... så våkner han å gråter å styrer på i kansje 5 timer før han endelig sovner igjen!.. dette er jo veldig slitsomt! ingenting nytter, gir vi han bare tutten å går ut igjen hyler han bare enda mer, så da ender det med at vi må ta han opp! luere på om han kansje det er akkuratt det han vil [8D] ? kan jeg prøve den ferber metoden ? noen som har gjort det ?

har ingen gode tips til deg, for vesla mi holder også på sånn[:(]

Jeg  ville ha prøvd Ferbers Metode.
Ellers så hører jeg flere anbefaler boka til hun "sove-Karin"..[;)] 

vi la jr i pose tilslutt etter mye prøving og strev.... da fikk han ligge i ro, og så fikk han da bare ligge der....[:@][:'(] og nå sover han fra ca 1830 til 0730-0900.

det er no dritt når småttisene ikke vil sove, men ta kampen - lønn venter.

ORIGINAL: Susseline2

Bruker du pose??

ja han har ligget i pose lenge, det hjalp jo litt for tidligere snudde han seg over på magen å bare lå å tullet å styrte på.. men nå ligger han jo jaffal i ro på samme plassen..

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg  ville ha prøvd Ferbers Metode.
Ellers så hører jeg flere anbefaler boka til hun "sove-Karin"..[;)] 

hvilken bok er det ? aldri hørt om..

da ligger han hverfall bra, men bare å la ungene skrike seg i søvn om kvelden er helt jæææææææææ.......... å høre på, det kan rive meg i filler hverfall, jr får en flaske med varm melk i senga om kvelden og det hjelper han til å roe seg, og så har han litt selskap etter at han har lagt seg. Og så har han selvssagt tigergutt.

Back
Topp