Gutten våres er snart 3 år. Fram til nå har han fått flaske med melk på natta. Ja jeg veit det er fy fy men er lettere sagt enn gjort når man står oppi det. Vi har prøvd mange ganger å slutte med det men har tydeligvis ikke klart å være konsekvent nok. Jeg har prøvd men sambo har gitt opp litt for fort, gitt han flaska og gått å lagt seg. Når han har gjort det så kan jo ikke jeg akkurat gå å ta flaska igjen. Må legge tila t gutten våres har skikkelig temperament og kan lage mye hyl og bråk i opptil en time+++ og vi bor i blokk hvor det er veldig lytt.. Men til fredag er det stopp. Sambo tar med seg minstemann og drar til svigers. Føler det blir lettere for meg å gjennomføre dette uten sambo som gir opp og minstemann bør få sove.
Men har dere noen tips til å klare å gjennomføre dette på lettest måte for han? Har tenkt til å forberede han på dette først og fremst. Og bør jeg si i fra til naboene at det blir litt hyling herfra men at det bare er fordi at han skal slutte med flaske?
Men har dere noen tips til å klare å gjennomføre dette på lettest måte for han? Har tenkt til å forberede han på dette først og fremst. Og bør jeg si i fra til naboene at det blir litt hyling herfra men at det bare er fordi at han skal slutte med flaske?