Noen tegn?

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Hvordan er det med dere som ikke har født ennå?
Noen tegn på fødsel?
Her har jeg hatt noen vonde sammentrekkninger de siste 2 timene, babyen har vært uvanlig rolig i dag -men har kjent liv altså :) Ryggen verker og jeg føler meg egentlig veldig klar for fødsel nå :P Satser på at fullmåne gjør susen nå ;)

Noen tegn på fødsel?
Her har jeg hatt noen vonde sammentrekkninger de siste 2 timene, babyen har vært uvanlig rolig i dag -men har kjent liv altså :) Ryggen verker og jeg føler meg egentlig veldig klar for fødsel nå :p Satser på at fullmåne gjør susen nå ;)

har det ganske likt som deg bare at "kynnerene" ikke er spes vonde. Ryggen blir mere og mere vond... Men jeg tørr ikke å håpe på noe enda :P

har det ganske likt som deg bare at "kynnerene" ikke er spes vonde. Ryggen blir mere og mere vond... Men jeg tørr ikke å håpe på noe enda :p

Vi får satse på føden i kveld :) Kanskje vi ender opp med å dele rom på barsel :P hehe

Noen tegn på fødsel?
Her har jeg hatt noen vonde sammentrekkninger de siste 2 timene, babyen har vært uvanlig rolig i dag -men har kjent liv altså :) Ryggen verker og jeg føler meg egentlig veldig klar for fødsel nå :P Satser på at fullmåne gjør susen nå ;)

Eg og har noen kynnerar, og litt sånne vondtar i ryggen..
Satse på fullmåne eg og ;)

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Jeg har hatt noen skikkelige "mensensmerter" de siste dagene, pluss verking i ryggen og noen lurerier.

Vi får krysse fingrene og håpe disse bebisene finner veien ut snart, det er kjedelig å vente.. :-)

Har hatt tak i ryggen som kommer å går i fler dager. Håper det skjer noe snart:-)

-termin 28aug-

Skal også føde i Drammen :-) Jeg har hatt murringer siste uka, og nedpress som bare øker på for hver dag, men ingen fødsel enda. Termin på lørdag.... Selv om hverken min mor eller søster har gått overtid med sine barn, ser jeg at muligheten er til stede her, så jeg prøver bare å innstille meg på at jeg går overtid og må settes i gang, så får jeg heller bli overrasket :-)

Vet egentlig ikke hva som regnes som tegn, men jordmor mente det var et godt tegn at magen var så hard. :) jeg har også en del menssmerter og ryggvondt når jeg tenker meg om :p

Har nedpress og vondt i symfysen, kynnere som kommer i rykk og napp, men ikke noe annet..

Lillegutt er ventet 28 august <3

Går stadig noen timer med maserier på kvelden. Slimproppen gikk natt til lørdag, med brunt blod... Har termin 28, og smører meg med tålmodighet på tross av at jeg stadig tror fødselen er i gang.

Ingen nedpress, ingen menssmerter - er litt utålmodig, men har 5 dager igjen til termin så er egentlig litt tidlig å vente allerede.

Back
Topp