Noen tanker midt i natten....

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
Her sitter jeg og tenker .......etter å ha sett litt rundt på de andre forumene......magebilder....vektøktning under sv skapet.....
Utrolig mye rart man henger seg opp i......
Jeg var kanskje like sprø første svangerskapet.......nei jeg tror ikke det...... Jeg elsker magebilder .....men alt dette fokuset på antall gram man har gått opp osv........ det blir litt merkelig i min verden.....

Jeg er litt spent på hva de neste ukene bringer......det nærmer seg med stormskritt....for henting av egg.....
Har veldig lyst til å gå gravid en gang til......kjenne spark og se magen vokse..... det er unikt !!!

Vel vel....det ble kanskje litt kjedelig å lese...... men uansett takk for at du tittet innom....[:)]

skjønner litt hva du mener [;)]

men uansett, lykke til med neste forsøk , håper det lykkes for deg [:)]

Skjønner så godt hva du mener [:)] Man kan bli litt tullete av å lese rundt på terminforumene og se hva jentene er opptatt av i svangerskapet. Jeg blir ihvertfall litt sånn "er nå DET noe å henge seg opp i da". Det handler vel mest om at man distanserer seg og dermed får et kritisk blikk vil jeg tro. Det er ikke alltid lett å stå utenfor og se på at andre vokser og trives mens man selv ikke opplever en eneste forandring.

Håper så inderlig du får oppleve mirakelet igjen!

hei vennen, ja mye rart å tenke på. jeg håper så inderlig at dere får det ønsket oppfylt :)

ORIGINAL: Anne L

Litt av de samme tankene har jeg også vært innom. Lykke til med neste forsøk!

sign[:)]

Back
Topp