Noen tanker fra meg

Drømmeland

Elsker forumet
Lurer egentlig på om det er her jeg hører til, skulle kanskje ha vært på forumet der de har prøvd lenger enn et år.

Leser at det er så mange her inne som satser på at det skal funke på 1PP, beklager jenter..men da himler jeg litt med øynene, man kan jo ikke forvente det da, som prøver over et år på nr.2 så ser jeg ikke logikken i dette, og 2-3 års prøving før førstemann så er jeg en som ikke hører blandt den gjengen som blir sjapt gravid....

Men litt til fakta, vi er ikke skapt som kaniner som bare blir gravid så fort man vil....og det er jo godt det foresten, for det var jo heller ikke meningen fra utgangspunktet da mennesket ble skapt at vi skulle bruke prevensjon....så det er en logikk i dette.

Hvet ikke helt hva jeg vil med denne, merker at dette forumet stresser meg litt opp...er jo på symptomjakt som jeg aldri har vært før...usikker på hva som er best for meg....

Hvorfor laga jeg denne tråden her egentlig, har glemt utgangspunktet og kommer ingen vei her nå...står og stamper hodet litt i veggen nå.......

Men det er jo et veldig koslig forum, men kan nok mangle litt bakkekontakt innimellom, og det er veldig smittsomt...føler at jeg blir sugd inn i denne verden her...har nok skrevet litt mye her de siste dagene...kan nok være det som er grunnen at jeg lever meg alt for mye inn i denne verden vi skaper her inne....

Dette ble langt, uten at jeg ville noe spesielt med tråden egentlig.

For dere som orket å lese pjattet mitt så må jeg si dere var utholdene, men nå skal jeg ikke plage dere mer med tankene mine som er så rotete[8D]
 
ORIGINAL: Drømmeland

Lurer egentlig på om det er her jeg hører til, skulle kanskje ha vært på forumet der de har prøvd lenger enn et år.

Leser at det er så mange her inne som satser på at det skal funke på 1PP, beklager jenter..men da himler jeg litt med øynene, man kan jo ikke forvente det da, som prøver over et år på nr.2 så ser jeg ikke logikken i dette, og 2-3 års prøving før førstemann så er jeg en som ikke hører blandt den gjengen som blir sjapt gravid....

Men litt til fakta, vi er ikke skapt som kaniner som bare blir gravid så fort man vil....og det er jo godt det foresten, for det var jo heller ikke meningen fra utgangspunktet da mennesket ble skapt at vi skulle bruke prevensjon....så det er en logikk i dette.

Hvet ikke helt hva jeg vil med denne, merker at dette forumet stresser meg litt opp...er jo på symptomjakt som jeg aldri har vært før...usikker på hva som er best for meg....

Hvorfor laga jeg denne tråden her egentlig, har glemt utgangspunktet og kommer ingen vei her nå...står og stamper hodet litt i veggen nå.......

Men det er jo et veldig koslig forum, men kan nok mangle litt bakkekontakt innimellom, og det er veldig smittsomt...føler at jeg blir sugd inn i denne verden her...har nok skrevet litt mye her de siste dagene...kan nok være det som er grunnen at jeg lever meg alt for mye inn i denne verden vi skaper her inne....

Dette ble langt, uten at jeg ville noe spesielt med tråden egentlig.

For dere som orket å lese pjattet mitt så må jeg si dere var utholdene, men nå skal jeg ikke plage dere mer med tankene mine som er så rotete[8D]


Den er jeg enig :D

Men synes det er et veldig fint forum, med mange hyggelige jenter.
Er ikke alltid d er lett å snakke med veninner eller mannen, men her inne er d lettere føler jeg :)
Så er veldig glad for at jeg har dere jenter her inne.

(men synes d er slitsomt å sitte å lese om alle som håper å bli gravid i 1pp! Vi har prøvd nå i 17pp og enda ingenting :( Men, man må jo holde motet oppe å d føler jeg at jeg klarer her inne)

Fredags kos til alle jentene her inne :) Håper alle får en fin helg

Hilsen Meg
 
Jeg forstår godt hva du mener[:)]
 
Men samtidig skjønner jeg de som kommer inn å er i 1 pp å håper at det skal klaffe også:)!
Er vel mest det at ønsket er så utrolig stort,derfor de håper så veldig:)!
Å prøvingen er jo også i startfasen når man er i pp 1 så da er man jo kanskje ekstra optimistiske:)!
Mange prøver på nr 1 å har ikke prøvd før en gang:) Å da er jo alt nytt og spennende:)
 
Er jo faktisk de som blir gravide i pp 1-2 eller 3 også:)
 
Håper i allefall du blir her med oss da:)! For dette er jo  et fantastisk flott forum med en helt fantastisk flott jente gjeng![:D]
Super glad for at jeg har dere å dele alt med:)! Gjør ting så mye enklere[:D]
 
Beklager hvis jeg støter noen ved at jeg skrev at jeg ønsket at det skal klaffe for meg i første pp. Var da virkelig ikke meningen!! Jeg har truen på at positiv tenkning er det beste. Derfor håper jeg fortsatt at det skal klaffe fort[:)]
 
Lykkelulla, tror ikke Drømmeland føler seg støtt av det du skrev[:)] Og jeg syns det er veldig fint at man kommer inn og er positiv og tror det kan skje ved første forsøk - og går det er det jo bare helt fantastisk!![:D] For det skjer jo det også[:D]

Men det er jo sant som Drømmeland sier, det er jo ikke altfor ofte det skjer, og man må rett og slett bare belage seg på å vente litt[:D]

Alle er forskjellige, og det må vi vel bare godta, selv om det er vanskelig og tungt til tider!!
 
Blir litt småprovosert av dette.... Det er helt naturlig å ha forventninger når man begnner å "planlegge" en graviditet. Man er spent om det klaffer på pp1 eller pp 13.... hvertfall når man ikke har barn fra før av! Det er folk som blir gravide på pp1 og man skal ikke begynne å himle med øynene for det, og man vet jo heller ikke hvor lenge det tar!
Det som blir skrevet er en tolkining du gjør selv, hvordan du oppfatter det....
Jeg ble gravid på pp2 og tenkte at jeg mister vel ikke, men det gjorde jeg altså.... Man er bare ikke opplyst om hvor vanlig det er men man skal ikke gå å tro at det kommer til å ramme deg heller.

Jeg er positiv til tider og noen gang deppa, men når jeg begynner å bli for opptatt av dette så tar jeg en liten pause og får det på avstand igjen...Noen ganger trenger man kanskje å bli revet litt med her :)
 
Hei, nettopp blitt medlem;) koselig å være sammen om Samme sak:) babylykke.....gleder meg til å følge dette videre, og håper på at alt går min vei og lykke til til alle dere andre her inne.

Puss[:)]
 
ORIGINAL: juliss

Hei, nettopp blitt medlem;) koselig å være sammen om Samme sak:) babylykke.....gleder meg til å følge dette videre, og håper på at alt går min vei og lykke til til alle dere andre her inne.

Puss[:)]


Velkommen hit til oss JULISS[:D][:D][:D] Du har helt rett - vi er sammen om samme sak!! Kunne ikke sagt det bedre[:)] Lykke til med prøvinga[:D]
 
Jeg hører egentlig ikke til her lenger men gjorde det en lag stund så føler jeg må skrive noen ord [;)]
Vi prøvde i 15 mnd før det nå ser ut til å gå bra og det er ikke kjempe lenge men faktisk nærmere gjennomsnittet enn mange vet [:)]
Men jeg synes helt ærlig at det første mnd var både de værste og de beste, de beste fordi jeg virkelig håpet det skulle klaffe fort, kjente etter på kroppen hele tiden og alt var nytt. De værste fordi skuffelsen var så stor når tanta kom.
MEN gud hvor glad jeg er for at jeg ikke visste hvor mange pp'r vi kom til å bruke da, for det håpet om at det skulle klaffe hver mnd var sterkt og de gjorde alt spennende.
Når man begynner prøvingen så vet man jo ikke så mye om det, å man skal være optimistisk! kommer nok av tid hvor man kanskje depper og føler seg langt nede hvis man faktisk er en av dem som må prøve en stund. Så synes det er herlig jeg når folk går på med friskt og godt mot! [:D]
Masse lykke til alle sammen, håper virkelig mange av dere får være med på denne babyboomen som er på gang her inne! [:D][:D]
 
Å Drømmeland jeg synes du appsolutt hører til her inne. Fordi jeg liker å lese det du skriver, du har så MYE bra og komme med. Du er kunnskapsrik og realistisk. Og hjelper meg med å holde meg i den virkelige verden. Man kan jo raskt blir litt besat her inne, og trenger noen som spruter litt kaldt vann i tryne på enn [:D]
 
Jeg var en av de heldig hvor det faktisk gikk på første PP, til stor overaskelse for meg, mannen og legen. Veldig takknemmelig for det. Et håp om at det igjen kan skje raskt har jeg jo, for man skal jo ha håp. Men beina er planta på jorda, og jeg vet det nok vil ta tid, om i det hele tatt.
Kroppen er et mysterium, og den gjør ting på sin måte.. Slik er det bare. (for noen finnes det heldigvis litt hjelp og hente)
 
Back
Topp