Noen tanker fra meg... (om å bli 30)

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

ORIGINAL: *Magnificent*

Glad jeg er bare er 25 jeg [:)]

Jaja da har du 5 år igjen da!!!![:)]

om 5 år blir jeg tjue-11 [;)]

Evig 29 jeg...[:)]nekter å bli mer enn det ennå!!!

ORIGINAL: theolin

syntes det var uproblematisk å bli tredve...det er jo bare et tall!![:)]

var gravid da jeg fylte 30, så droppet det store kalaset uansett.

jeg er 34, men føler meg fortsatt som sånn ca 27 eller noe sånn. [;)] 

Det er vel ikke 30 som er selve problemet men stadiet i livet jeg er på hehe...
Jeg føler meg ikke gammel og ser ikke nødvendigheten med fest og fyll,
men derimot skulle jeg hatt mann hus og alt det andre som for meg er A4 familien jeg drømmer om!!!

joda, jeg ser den... [:)]

Hvis jeg kan tillate meg å si en ting....Det er vel bedre at du mangler mann og hus nå enn at du skal ha hus og mann, være 38 og ikke ha barn...Det er ikke alt man kan få hele livet, mann og hus kan du få når som helst[;)] bare en tanke fra meg[;)]

syntes det var uproblematisk å bli tredve...det er jo bare et tall!![:)]

var gravid da jeg fylte 30, så droppet det store kalaset uansett.

jeg er 34, men føler meg fortsatt som sånn ca 27 eller noe sånn. [;)] 

Det er vel ikke 30 som er selve problemet men stadiet i livet jeg er på hehe...
Jeg føler meg ikke gammel og ser ikke nødvendigheten med fest og fyll,
men derimot skulle jeg hatt mann hus og alt det andre som for meg er A4 familien jeg drømmer om!!!

joda, jeg ser den... [:)]

Takk godt å høre noen forstår min forvirra hjerne hehe....[:D]

ORIGINAL: go* mamma*n

Hvis jeg kan tillate meg å si en ting....Det er vel bedre at du mangler mann og hus nå enn at du skal ha hus og mann, være 38 og ikke ha barn...Det er ikke alt man kan få hele livet, mann og hus kan du få når som helst[;)] bare en tanke fra meg[;)]

Jeg er enig i den for all del.... Men jeg savner også det å ha noen å dele småbarnstida med... Alle de merkedager som kommer å går store dager små dager å alt det alene...

Hadde angst av hele 30 års greiene mine[:'(][:'(]
MEN, å fylle 31 var ikke så ille kan jeg fortelle deg..........var gravid når jeg hadde 30 årsdag, så i år på 31 årsdagen min så laget sambo en heidundrende overraskelsesfest for meg, og da var det gøy å bli 31[:D][:D]

Når jeg ble 30 var jeg singel og barneløs..[:'(]
Feiret dagen med gode venner og festet natten lang..[:D]

Jeg hadde som mål å ha mann og barn før jeg var 25 år. Men det skjedde ikke[:(], jeg fikk min kjære 3 mnd etter at jeg fylte 30 år og har endelig slått meg til ro med mann og 2 hærlige barn..[:D]

Så kjære deg!

30 er bare ett tall og du kan bare glede deg over de 2 vakre barna dine og late som du fortsatt er 29[:D]

I feel you!! Tror nok jeg kommer til å gjøre nøyaktig det samme (værtfall tilnærmet), skal værtfall langt ifra feires (klamrer meg til ungdommen og mine siste tre år[X(]) Vet det høres bøttefjernt ut, og dette hjalp ikke deg pittelitt engang, MEN det med hus og bil og sånn inkl mann, der har no du virkelig god tid enda hvis du fremdeles ønsker deg det, tenk på alle de på 30 som HAR alt det, men ikke kan få barn f.eks, eller de som har det sånn, og fremdeles er ulykkelig av en eller annen grunn, life is what u want it to be[:)] Forstår deg godt, men 30 kan jo være a new beginning også[;)] (nei, no må eg gi meg[8D]) tar jo helt av her[:o][8D]

Evig 29 jeg...[:)]nekter å bli mer enn det ennå!!!

Det går nok fint skal du se...
Svigermor er fortsatt 29 år hun![8D][:D][:D][:D][:D][:-]

ORIGINAL: DivaAnnie

det er vel tross alt værre å bli 40 [:D]

Kos deg på dagen DIN og gjør akkuratt det du selv vil!! 30 er jo virkelig ingen alder [:)]

Det er vel tross alt verre å ikke bli 30 og 40, det er dessverre mange som ikke blir det. Jeg mener vi må feire hver årsdag, og være glad for hvert år man får. Livet utarter seg ikke alltid slik man har tenkt seg, men det utarter seg i alle fall ;)  

Skjønner godt at du avlyser! Jeg hadde 30 års angst et halvt år før og et halvt år etter!!

30 er jo ingen alder snuppa.[:)]

Tenk på meg som blir 40 i desember[:'(], og når noen spør hvor gammel jeg er, så sier jeg en kvinne i min beste alder[8D][:D]

Kos deg på dagen DIN og gjør akkuratt det du selv vil!! 30 er jo virkelig ingen alder [:)]

vet du det tror jeg også..

Men så tror jeg at 31 og så er ille, kanskje verre enn 30...[8|] av en eller anna merkelig grunn..

Yes.. Sliter med samme. Jeg har mann, 1 barn og bor i hus... Men...
Jeg skulle hatt 2 barn, jeg skulle vært gift, huset er gubben sitt, ingen utdannelse utenom ungdomskolen (skulle egentlig vært ferdig utdannet, men vet enda ikke hva jeg vil bli).
Jeg er livredd for å bli 30. Jeg føler at jeg bikker over på feil side og at 20 åringene ser på 30 som gammelt. Jeg føler meg ikke gammel, men merker at jeg er blitt mer "kjedlig"... Sitter heller hjemme enn å gå på byen.
Jeg hater å måtte bli 30... Nå er det bar 7 dager igjen... Jeg kjenner jeg nesten brekker meg ved tanken.
Hadde planer om å hoppe helt over feiring, men føler at folk bli helt desperate når jeg sier at jeg ikke gidder å feire...og føler at det gjør meg enda eldre hvis jeg ikke tar meg en skikkelig fyllefest. Kjedelige gamle kjærringa som ikke gidder å ta en fest en gang. Så nå blir det fest, fyll og jeg skal drikke meg skikkelig deprimerende full et par uker etter at jeg har fylt 30... Selvom jeg egentlig ikke orker...
Jeg HATER å fylle 30...
MEN.. Jeg har verdens nydligste lille gutt, har 1 perfekt samboer og det kan jo bare bli bedre egentlig. Så jeg skal egentlig være takknemlig for det jeg har. Ikke misforstå. Jeg er lykkelig, jeg er takknemlig...
Men det føles helt som helvete å bli 30... Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å takle det at jeg har bikket over på feil side...[&o]

Sikkert ikke...jeg pleier å trøste meg med å tenke på all morroa jeg har hatt.[8D] Levde singel og partylivet til jeg var nesten 27, da jeg møtte samboern min[:D]

ORIGINAL: DivaX

Yes.. Sliter med samme. Jeg har mann, 1 barn og bor i hus... Men...
Jeg skulle hatt 2 barn, jeg skulle vært gift, huset er gubben sitt, ingen utdannelse utenom ungdomskolen (skulle egentlig vært ferdig utdannet, men vet enda ikke hva jeg vil bli).
Jeg er livredd for å bli 30. Jeg føler at jeg bikker over på feil side og at 20 åringene ser på 30 som gammelt. Jeg føler meg ikke gammel, men merker at jeg er blitt mer "kjedlig"... Sitter heller hjemme enn å gå på byen.
Jeg hater å måtte bli 30... Nå er det bar 7 dager igjen... Jeg kjenner jeg nesten brekker meg ved tanken.
Hadde planer om å hoppe helt over feiring, men føler at folk bli helt desperate når jeg sier at jeg ikke gidder å feire...og føler at det gjør meg enda eldre hvis jeg ikke tar meg en skikkelig fyllefest. Kjedelige gamle kjærringa som ikke gidder å ta en fest en gang. Så nå blir det fest, fyll og jeg skal drikke meg skikkelig deprimerende full et par uker etter at jeg har fylt 30... Selvom jeg egentlig ikke orker...
Jeg HATER å fylle 30...
MEN.. Jeg har verdens nydligste lille gutt, har 1 perfekt samboer og det kan jo bare bli bedre egentlig. Så jeg skal egentlig være takknemlig for det jeg har. Ikke misforstå. Jeg er lykkelig, jeg er takknemlig...
Men det føles helt som helvete å bli 30... Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å takle det at jeg har bikket over på feil side...[&o]

Å jeg elsker deg DivaX endelig noen som forstår meg selv om du er "lengre" i din streben på A4 livet enn meg da... hehe...
Gruer så jeg blir dårlig selv jeg...

ORIGINAL: Årolilja

Skjønner godt at du avlyser! Jeg hadde 30 års angst et halvt år før og et halvt år etter!!

Angst ja... grøss får nesten spasmer om noen nevner noe som har med dagen og gjøre...
Har heldigvis ingen kjempe stor venninne gjeng så jeg satser på dagen kommer å gå pent forbi uten noe tull...
Dagen er på en søndag men lørdag til søndag har jeg lånt bort unga å skal sitte alene i det mørke huset og sture.... å tenke på alt jeg ennå ikke har men drømmer om....

ORIGINAL: barba

Det er vel tross alt verre å ikke bli 30 og 40, det er dessverre mange som ikke blir det. Jeg mener vi må feire hver årsdag, og være glad for hvert år man får. Livet utarter seg ikke alltid slik man har tenkt seg, men det utarter seg i alle fall ;)  

Sign!!

Vær glad du er så heldig å bli så gammel, ikke alle som er det.[;)]

ORIGINAL: Cookiemonster

Heldigvis 10 år til jeg blir 30! [;)][8D]

Sånne kommentarer er så forferdelig nødvendige ikke sant..??[:'(]

SEr du ikke er alene om skrive sånt heller..

Back
Topp