Noen sykepleierstudenter her??

ORIGINAL: leonorasmamma

ORIGINAL: 3xS

hysj! *prøver å fortrenge den forhatte eksamen som jeg har i januar* [>:]

Den er jo omtrent den letteste av ALLE eksamener på sykepleien[X(]

nei, ikke når det er det som interesserer meg minst av alt [&:]

Det er veldig kjedelig stoff, men utrolig viktig til senere i studiet... For min del så syntes jeg at de andre eksamene var MYE verre enn denne pga det er så mye å huske og så mye pensum å komme gjennom og ALT for lite tid... Tror du vil danne deg egne erfaringer utover studiet og da er vi kanskje mer enige[8D]

går tredje året [8D]

hysj! *prøver å fortrenge den forhatte eksamen som jeg har i januar* [>:]

Den er jo omtrent den letteste av ALLE eksamener på sykepleien[X(]

nei, ikke når det er det som interesserer meg minst av alt [&:]

Det er veldig kjedelig stoff, men utrolig viktig til senere i studiet... For min del så syntes jeg at de andre eksamene var MYE verre enn denne pga det er så mye å huske og så mye pensum å komme gjennom og ALT for lite tid... Tror du vil danne deg egne erfaringer utover studiet og da er vi kanskje mer enige[8D]

går tredje året [8D]

Og dere skal ha den eksamen nå? Vi hadde den første året vi.. Jaja om du mener at den var den vanskeligste så viser det bare hvor forkjellige vi er[:D] Kommer nok til å gå kjempe bra på den så ikke gru deg. Det er jo veldig logiske tema og med den praksisen du har hatt og all den læren gjennom 3 år så burde det være pice og cake.. Deilig å snart være ferdig kan jeg tenke meg. Din heldiggris[:D]

ORIGINAL: lenekp

Åh, begge dere er heldig.. Jeg er bare såvidt begynt på første året! Hehe! 

Samme her[8D]
Usj.. Vi har anatomi 26 nov.. Gruer meg!
Allerede hatt mikrobiologi og hygiene.[;)]

ORIGINAL: Dollface

ahhh... snart ferdig [:D][:D]

Gni det inn du[8D]

[8D]
besto nest siste praksis i dag - har 9 uker i psyk. igjen.. en hjemmeeksamen og en bacheloroppgave.. and then... workworkwork! [:D]

Back
Topp