Tredjemannpåvei**
Forelsket i forumet
Sitter her og skriver hovedoppgave.... så skal vi ha med alt om vitenskapsteori bla bla bla... men hva i huleste er en vitenskapsteoretisk tilnærming???[8|] noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs Williams
Om jeg husker riktig, (hadde eksamen i dette til jul, driit kjedelig) så er det teorier og filosofisk refleksjon over kunnskap og vitenskap. Man leter etter hva som kjennetegner vitenskap og metode, måten å tenke på liksom...også hvordan man tillegner seg kunnskap..
Men håper du for flere svar for det dere viteskapsteori greiene er litt forvirrende for meg[:D]
ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet
Tuuusen takk... [:D]sitter her med et lass av bøker og skjønner rett og slett ikke bæret!!! he he
ORIGINAL: Mrs Williams
Om jeg husker riktig, (hadde eksamen i dette til jul, driit kjedelig) så er det teorier og filosofisk refleksjon over kunnskap og vitenskap. Man leter etter hva som kjennetegner vitenskap og metode, måten å tenke på liksom...også hvordan man tillegner seg kunnskap..
Men håper du for flere svar for det dere viteskapsteori greiene er litt forvirrende for meg[:D]