Noen syglade sjeler her?

hennipenni

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er bitt av basillen og har sydd to gensere til storebror og er i gang med ei joggebukse nå.

Skal prøve meg på babynest om ikke så lenge tenker jeg :)
Men er jo helt amatør, så blir spennende å se hvordan resultatet blir etterpå. Men er gøy å prøve seg frem.

Så må jeg vel prøve å sy en liten kjole eller noe etter hvert :D

Andre som er hekta? :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Har så lyst å strikke til den lille men er ikke så flink, når jeg veit kjønnet får jeg vel begynne sånn at jeg har litt tid på meg. skulle ønske jeg var litt mer fingernem og kreativ :) så inspirasjon bare kom :P

Har alltid hatt lyst til å lære meg og sy og strikke, blir litt misunnelig når jeg ser hvor mye fint folk klarer å trylle frem :-) meeeen eier ikke ro i kroppen til å sitte stille. Noen som har forslag til noe enkelt å strikke, og som kanskje lar seg gjøre når man sitter i sofaen og ser på tv?

Jeppsi ble bitt av sy basillen for noen år siden! Veldig gøy etterhvert som det blir bedre & finere arbeid :) Det har blitt mange vognposer, babynest,bilstolposer etc som jeg har solgt. Arti når noen synes det man gjør er fint:)

Hvor mye tar du for babynest? En kollega skal sy til meg, og greit å ha litt peiling på hvor mye jeg skal betale henne :)

Jeg er veeeldig glad i å sy, men nå skal det sies at jeg er utdannet syerske også da. ;)
Ikke så alt for ofte jeg får prioritert det, men setter jeg igang så koser jeg meg veldig med det:-).

Jeg liker det veldig godt, men jeg er ikke flink. Så jeg vurderer å selge eller gi bort symaskinen min. :-P

Har alltid hatt lyst til å lære meg og sy og strikke, blir litt misunnelig når jeg ser hvor mye fint folk klarer å trylle frem :-) meeeen eier ikke ro i kroppen til å sitte stille. Noen som har forslag til noe enkelt å strikke, og som kanskje lar seg gjøre når man sitter i sofaen og ser på tv?
Små babystrømper kanskje? :)

Jeppsi ble bitt av sy basillen for noen år siden! Veldig gøy etterhvert som det blir bedre & finere arbeid :) Det har blitt mange vognposer, babynest,bilstolposer etc som jeg har solgt. Arti når noen synes det man gjør er fint:)
Er det så enkelt og greit å sy babynest som alle sier? :) Er skikkelig nybegynner på syinga, men skal prøve på babynest. Så satser på det skal gå bra ;)

Er det så enkelt og greit å sy babynest som alle sier? :) Er skikkelig nybegynner på syinga, men skal prøve på babynest. Så satser på det skal gå bra ;)

Jaara - ingen problem. Trenger bare litt tålmodighet fordi det er litt knotete. Hehe :)

Har kjøpt symaskin i håp om at jeg magisk skal bli superflink, men sånn har det ikke gått ennå ;) Tror jeg mistet litt piffen etter å ha lagt opp ørten gardiner til huset!

Måtte google babynest nå da og det så jo overkommelig ut! Har hatt lyst å lage vognpose alla Risarosa, men merker jeg gruer meg litt til sydelen av prosjektet.

Tar gjerne imot linker til enkle syprosjekter!

jeg trur mamma har en symaskin trur jeg må låne hennes. hvis dere kommer med masse sy prosjekter her :p

Har kjøpt symaskin i håp om at jeg magisk skal bli superflink, men sånn har det ikke gått ennå ;) Tror jeg mistet litt piffen etter å ha lagt opp ørten gardiner til huset!

Måtte google babynest nå da og det så jo overkommelig ut! Har hatt lyst å lage vognpose alla Risarosa, men merker jeg gruer meg litt til sydelen av prosjektet.

Tar gjerne imot linker til enkle syprosjekter!

Har så lyst på pose fra risa rosa jeg også men ingen jeg kjenner som strikker kan det flettemønsteret.
Har allerede 2 voksi poser så har ikke lyst til å bruke så mye penger på enda en pose :P

Har så lyst på pose fra risa rosa jeg også men ingen jeg kjenner som strikker kan det flettemønsteret.
Har allerede 2 voksi poser så har ikke lyst til å bruke så mye penger på enda en pose :p
Har en hel bok med flettemønstre så mulig jeg velger et annet mønster. Mange fine mønster å velge mellom! De er jo relativt dyre så greit å spare litt penger på å gjøre det selv :)

Back
Topp