Noen sydenfarere her?

puusen

Forumet er livet
aldri vært i syden, men har nå superlyst til en tur med våre små på 3 og 1.
vil til en rolig og barnevennlig plass, noen med tips?

snakk om 1 uke[:)]

Mallorca Alcudia er kjempe fint for barn[:)]

Gran Canaria også.

Jeg har ikke vært så mange steder, men jeg kan anbefale - Puerto Rico og Arguineguin på Gran Canaria [:)]
Og på Kreta er det utrolig fint .. spesielt i Platanias [:D]

I April i fjor var vi i Platanias (Kreta). Kjempefin plass, men ikke den mest barnevennlige plassen.
I Desember i fjor var i på Playa Taurita på Gran Canaria. Har vært mange plasser, men det tok kaka. Likte meg supergodt, og det var kjempefint for lillegutt [:)]

Gran Canaria -> Bahia Feliz -> blue village. Super barnevennelig:)

[link=http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-tres-vidas/?season=vinter-10-11]Blue Village Tres Vidas SSSS[/link] Det var hotellet vi bodde på for noen år siden.

har kun vært på creta mange ganger,og vil egentlig ikke anbefale der med små barn. Men har hørt masse bra om forskjellige plasser på gran canaria[:)]

Jeg har vært mange ganger stortsett alle steder. (reiste 2 ganger i året gjennom hele barndommen)

Er mange fine steder å reise, men vi falt best for Tyrkia og Alanya, så der kjøpte vi etterhvert egen leilighet :)

ORIGINAL: Lillezilje

Jeg har vært mange ganger stortsett alle steder. (reiste 2 ganger i året gjennom hele barndommen)

Er mange fine steder å reise, men vi falt best for Tyrkia og Alanya, så der kjøpte vi etterhvert egen leilighet :)

åh,det hørtes jo supert ut!! [:)]

mallorca eller tyrkia :)

Back
Topp