• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

noen sunne spm

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)]
hvor ofte spiser du godis og drikker brus?
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt?

noen sunne og spreke her?[:D]
eller er bv bare en gjeng med godtespisere og sofaslitere???[8D]

hvor ofte trener du, og hva trener du?? - Pleide å trene hver dag, men etter jeg ble syk (kreft) trener jeg de dagene jeg er i god form Trener på nintendo wii[8D]
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Nå i jula blir det nesten hver dag, men ellers i året prøver jeg å holde meg til helgene.
spiser du mye sukkerinnholdig mat og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Spiser grovt brød og mye hvitt kjøtt, men tenker ikke så veldig nøye over dietten.

hvor ofte trener du, og hva trener du?? hvis du kaller det å løpe etter to gutter på 14mnd hele dagen å trene,ja da trener jeg hver eneste dag[;)]fra 09-19[:)]
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? drikker ikke brus,og godteri spiser jeg når jeg får lyst på,dvs max 1-2 ganger i uka.
spiser du mye sukkerinnholdig mat og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? spiser ikke akkurat sukkerinnholdig mat, bruker mye hvitt kjøtt,og bruker heller grove produkter enn fine.

jeg prøver å trene alt fra 3-5 dager i uken, avhengig av turnusen min.Men har hatt kyssesyke en mnd tid nå, så jeg har akkurat begynt å trene meg opp igjen, så det går litt sakte. Trener da halvt om halvt med styrke og kondisjon(pulstrening).Spiser kun godteri to dager i helga, 3 frukt om dagen i tillegg til at hver middag består av 1/3 grønnsaker. Jeg prøver å unngå hveteprodukter og karbohydrater, og spiser mye fiber. Kjøper bare lette produkter, spiser lite potet, pasta og ris er kullkorns.... Tja, jeg syns jo jeg er ganske sunn, og en del sunnere enn de rundt meg, men i disse pepperkake og kalender-tidene har det skjeiet litt ut[8D]

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] Aldri, men går/sykler veldig mye for å komme meg fra A til B.
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Hver dag, 2-3 liter, ikke så mye godteri.
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Jeg spiser stort sett bare drittmat, burger, pizza, biff osv.

Jeg trener ca to ganger i uken + går tur. Trener body pump, body attack og pilates, men dropper pilatesen nå, syns det er noe dritt[8D]
Prøver å begrense brus og snop til helgene og spiser ikke så mye fet mat, men lager i brød å sånt selv[;)]

ORIGINAL: Kal-El

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] Aldri, men går/sykler veldig mye for å komme meg fra A til B.
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Hver dag, 2-3 liter, ikke så mye godteri.
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Jeg spiser stort sett bare drittmat, burger, pizza, biff osv.

ikke så opptatt av utseende?[;)][8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Nå ja, jeg ser helt lik ut kroppslig og i huden som når jeg var 16 og veier alltid det samme, så har stort sett liten grunn til å bry meg om utseendet. Eneste som har blitt større med åra er nesen min, sikkert fordi jeg juger så mye.

lol[8D]

Nå ja, jeg ser helt lik ut kroppslig og i huden som når jeg var 16 og veier alltid det samme, så har stort sett liten grunn til å bry meg om utseendet. Eneste som har blitt større med åra er nesen min, sikkert fordi jeg juger så mye.

hehe, ja det spørs det da![:D][:D]

ORIGINAL: Lillingen x2

lol[8D]

Jeg lar signaturbildet mitt svare for meg...

Har nånn faste øvelsa som æg gjør kvar kveld. Lite, men en bra start syns æg [:)]

200 sit ups (80 rett opp, 60 t høyre å 60 t venstre)
40 fotløft per fot (ligg på sida å løfte opp hele foten å ned igjen, men ikke helt ned..)
15 armhevinga me knærn nerri. Jepp, svake arma, men når æg starta klart æg bærre 5 da, så like framgangen [:D]

Prøve å hold inntake per måltid. Maks 2 brødskiva t frokost, 1 brødskiv t lunsj eller omvendt. Åsså bruke æg å ta ei brødskiv t kvelds, å ikke overdriv middagsporsjon.

Småspise dessverre litt godis i løpe av dagen, å drikk nånn glass brus hver dag. Men har vært flnk å kutta ned ganske bra på brusinntake [:)]

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] 4-6 ganger i uka. Spinning, hard styrketrening, rask gange(6-8,5 km/t), brystsvømming en gang i uka
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Svært sjelden/1 dag i uka. Aldri brus.
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Her går det i grovt mel, hvitt kjøtt og grønt!

noen sunne og spreke her?[:D]
eller er bv bare en gjeng med godtespisere og sofaslitere???[8D]

Hvor ofte trener du, og hva trener du?? Det nærmeste jeg kommer trening er et kvarter hvor jeg blir dratt tur
med av hunden et par ganger i uka

Hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Godteri og brus inntas daglig

Spiser du mye sukkerinnholdig mat og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Spiser til nød kokte gulrøtter til middag, blir mye junk. Ikke frukt.

Og jeg har en BMI på 19..

(jeg har ikke barn, så det er ingen andre enn meg som lider pga dårlig kosthold[:)])

ORIGINAL: Lille Bea

øøøøh... vurderer å rapportere denne tråden da jeg føler meg støtt..

[8D]
Trener ikke, lever for tiden på toffefee og minitwix fra taxfree'n...
jeje[8D]

Trener annenhver dag - Sykling, styrkeøvelser og manualer

Spiser usunt - Litt for mye[8D] Hatt mine gravidperioder som sukkerbehovet har vært høyt, men for tiden sitter jeg sjeldent og gomler i meg massevis. Alikevel så blir det kanskje et par pepperkaker og noe smått neeesten hver dag[8D]

Spiser sunn mat - Prøver å lage ikke-usunn mat. Steker aldri i smør, men sunn olje. Prøver å koke grønnsaker istedenfor å steke dem. Og prøver å få i meg fisk, men for det meste blir det i form av fiskekaker, fiskepudding, fiskegrateng eller fiskepinner. Er ikke så glad i vanlig fiskekjøtt[8D]

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] Trener altfor lite. Nå for tiden er det ca 1 gang i uka. Trener sirkeltrening [:)]
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Hver dag [X(]
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Tja.. Spiser i grunn ikke så innmari usunt.

trener på Friskis og svttis to ganger i uka, oftest går jeg på Core[:D]
prøver å drikke brus bare i hælja og spise godis bare enten fredag eller lørdag. men spesielt nå i jula blir det litt utenom [;)]
kjøper mest grove brød, blir jo ikke mett av de fine brøda uansett. hvitt kjøtt blir det ca 3 ganger i uka.

Trener noen ganger i uka., Har en crosstrainer jeg står og homper litt på en og annen kveld et par ganger i uka (HVER kveld de periodene jeg er flink), og går jo en del turer.

Har vært utrolig flink den siste mnd, og har kutta ut snop!  Jeg har spist litt mens jeg har vært hos andre, men på langt nær så mye som jeg gjorde før! Brus holder jeg meg foreløpig helt unna![:D]

Får nok i meg en del karbohydrater ja.. Spiser poteter til nesten hver middag, og burde vært flinkere til å velte fullkorns- pasta og ris. Men vi spiser mye fisk! Og jeg er flink til å spise fiber-frokostblanding om morgenen istedet for brød.

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] ca 3 ganger i uka, stort sett spinning. Litt ellipse.
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Drikker pepsi max noen ganger i uka. Godteri stort sett bare i helgene.
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Prøver å spise sunt og holde meg til kalorimengden jeg har fått tildelt på vg vektklubb.

Back
Topp