Noen studenter her?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Noen flere som studerer? :) jeg er utdannet kokk men ville bytte beite, så da ble det vernepleier. Det er egentlig drømmen men barna har vært for små for at jeg kan jobbe turnus. Og vips var jeg gravid, men ikke alene heldigvis :)

Jeg studerer vernepleie deltid. Skal ut i 10 ukers praksis fra januar og kjenner jeg gruer meg litt nå for hvor jeg havner og om det blir mye fysisk. Hadde bekkenløsning de to forje svangerskapene mine, så forventer egentlig at det kommer nå også.

Rekker du å fullføre praksis før du skal ha permisjon?

Jeg er student også. Egentlig ferdig med en mastergrad, men bygger på litt. Har en 30% stilling i tillegg, så det blir en hektisk høst. Jeg håper bare formen holder seg bra så jeg slipper å sykemeldes. Sist hadde jeg bekkenløsning fra veldig tidlig i svangerskapet, som sammen med ekstrem svangerskapskvalme, gjorde at jeg var sykemeldt helt fra uke 6. Men da jobbet jeg 100%, så det er kanskje lettere når jeg bare har én dag i uka med jobb.

Rekker du å fullføre praksis før du skal ha permisjon?

Jeg er student også. Egentlig ferdig med en mastergrad, men bygger på litt. Har en 30% stilling i tillegg, så det blir en hektisk høst. Jeg håper bare formen holder seg bra så jeg slipper å sykemeldes. Sist hadde jeg bekkenløsning fra veldig tidlig i svangerskapet, som sammen med ekstrem svangerskapskvalme, gjorde at jeg var sykemeldt helt fra uke 6. Men da jobbet jeg 100%, så det er kanskje lettere når jeg bare har én dag i uka med jobb.
Når akkurat praksis og eksamen uka etter. Så er det noen uker og så er det medisineksamen. Så har jeg jobb 2/6 helger. Blir hektisk :/ men skal klare det!!!

Det var tidlig eksamen?

Jeg har heldigvis bare eksamener i slutten av hvert semester, så jeg planlegger å ta eksamen som normalt både i november/desember nå, og i mai/juni til våren. Men det er jo ikke sikkert det går som planlagt da.