Noen studenter her?:)

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg studerer 2 året i sykepleie. Ikke satt meg inn i permisjon eller noenting.. Noen andre som har?

Går også andre året sykepleie og vet heller ikke så mye om det enda:p

Hva er det du ikke rekker å fullføre før babyen kommer?:) her skal vi ha praksis på sykehus så den må jeg ta neste år.

Jepp, jeg har vært det med alle ungene ;-)
Synes ikke ettåringer har særlig utbytte av barnehage :-)

Jeg går førsteåret på lærerutdanningen. Håper på å fullføre eksamener etter fødselen, men ta permisjon ett år fra juni slik at jeg starter med ny klasse på nytt skoleår neste høst igjen.
Da jeg gikk sykepleien for et par år siden var det VELDIG mange som ble gravide under studiet, så skolen hadde en "egen dame" som fiksa alt med svangerskap og permisjon. :)

Eg går Mastergrad på Deltid, har ikkje tenkt å ta meg en pause sida det e så sjeldent det e samlinga.. :D Men, det kan jo hende at eg ombestemme meg når gullisen e komt :)

Jeg går førsteåret på lærerutdanningen. Håper på å fullføre eksamener etter fødselen, men ta permisjon ett år fra juni slik at jeg starter med ny klasse på nytt skoleår neste høst igjen.
Da jeg gikk sykepleien for et par år siden var det VELDIG mange som ble gravide under studiet, så skolen hadde en "egen dame" som fiksa alt med svangerskap og permisjon. :)

Hvordan kan man utsette den? Vi må vel ta 6 uker etter fødsel og da er det jo nesten juni:D

Hvordan kan man utsette den? Vi må vel ta 6 uker etter fødsel og da er det jo nesten juni:D
Du må vel ikke det fra studier? Jeg vet du må det på jobb, men tror ikke man må det på studier, uten at jeg kan si noe for sikkert. :P Men om det ordner seg slik jeg ønsker for min del, så har jeg allikevel mye fri. :-P

Du må vel ikke det fra studier? Jeg vet du må det på jobb, men tror ikke man må det på studier, uten at jeg kan si noe for sikkert. :p Men om det ordner seg slik jeg ønsker for min del, så har jeg allikevel mye fri. :p

Samme, må jo uansett kombinere de første ukene med eksamen :P

Jeg har planer om å få en bachelor om et par år, går deltid :)
Med Termin mellom to eksamener hvor den siste er mappeeksamen, helt greit å slippe å møte på eksamen med et barn på noen uker på slep.
Tar ikke permisjon fra studiene :)

Back
Topp