Noen spm

BIBBI3

Forumet er livet
Tok første nesespray-dose onsdagen som var. Ingen spesielle bivirkninger enda.. er det sånn at det kan ta tid før de evt kommer?
Ikke at jeg håper de kommer.. ellers takk ;)

Var på telefonen med legen i går, men kom på etterpå at jeg glemte å spørre hvordan det er med evt et glass vin til maten i disse julebordstider når man kun går å sprayer?
Har hørt fra ett hold at det kan ødelegge nedreguleringa så jeg har tenkt å holde meg unna, men i forpakninga står det ingenting.

Noen som vet?

Hmm det med alkoholen lurer igrunnen jeg også på. Skal på julebord i morgen..

Ellers fikk jeg litt bivirkninger i form av nattesvette og litt tungt hode etter en liten uke på sprayen, men det er absolutt håndterbart[:)] Lykke til!!

jeg fikk beskjed fra hausken at et par glass/flaske ikke gjorde noe.trengte ikke drikke meg beruset[:)]men kos var lov[;)]

Eg var heldig å fikk ingen bivirkninger av sprayen, håper det samme for deg[:)] Sprayet vel fra 25.okt til 30.nov i fjor, starta med sprøyter 19.nov om eg ikkje husker feil..[8|][:)]
Og i går var det 1 år siden kontrollen som viste at eg måtte gå et par dager ekstra på sprøyter før uttak. Dæven.. Tia flyr!!

Anngående alkohol, drikk og kos deg[:)] Var på dans og julebord før sprøytestart, koste meg som "vanlig"[:)]
Men når eg starta på sprøytene holdt eg meg unna alkohol[:)]

Takk for svar.. er alltid litt godt med vin til god mat, men noe sterkere klarer jeg fint å holde meg unna.[;)]

Back
Topp