Noen spm=)

Jeg husker sommeren når eldste var baby (6 mnd), var 30+ i skyggen, så hun lå jo kun i noen lette sommerklær i vogna..så møter jeg noen jeg kjenner, og hun hadde jo pakka inn ungen (på samme alder) i vanlige klær som vi bruker inne nå, OG en tykk dyne:eek: så noen tror at babyer fryser døgnet rundt virker det som :P

Her er Leoh også veldig varm av seg.. blir svett veldig lett.. hehe

Jeg husker sommeren når eldste var baby (6 mnd), var 30+ i skyggen, så hun lå jo kun i noen lette sommerklær i vogna..så møter jeg noen jeg kjenner, og hun hadde jo pakka inn ungen (på samme alder) i vanlige klær som vi bruker inne nå, OG en tykk dyne:eek: så noen tror at babyer fryser døgnet rundt virker det som :p

Her er Leoh også veldig varm av seg.. blir svett veldig lett.. hehe

Oisann,den bebisen må ha vært veldig varm!!!:eek:

Hun som jeg lurte på kunne lage ole brumm pose var desverre fullt opptatt:( Har kontaktet en annen nå da:P

Oisann,den bebisen må ha vært veldig varm!!!:eek:
Hun som jeg lurte på kunne lage ole brumm pose var desverre fullt opptatt:( Har kontaktet en annen nå da:P

Hehe ja hun fjernet dyna å sånt når hun så hvordan min lå i vogna :P hehe.. hun selv svetta jo nesten! Og man skal jo kle barna som man kler seg selv egentlig..

Hihi lager den andre også med Ole Brumm?:D

Hehe ja hun fjernet dyna å sånt når hun så hvordan min lå i vogna :p hehe.. hun selv svetta jo nesten! Og man skal jo kle barna som man kler seg selv egentlig..

Hihi lager den andre også med Ole Brumm?:D

Huff ja, noen pakker på alt for mye. Not good!!:)

Jeg vet ikke,men skal spørre:P Hun hadde ikke bilder av noe ole brumm på bloggen sin iallefall. Skal ha navnet hans på iallefall:D

Huff ja, noen pakker på alt for mye. Not good!!:)

Jeg vet ikke,men skal spørre:P Hun hadde ikke bilder av noe ole brumm på bloggen sin iallefall. Skal ha navnet hans på iallefall:D

Ntåå så søtt med navnet da :D

Back
Topp