Noen spm? Scrapping..

2 små troll

Forelsket i forumet
Hvilken ark bruker dere når dere stempler og farger? nHar brukt helt vanlige ark,men det ble ikke noe bra syntes jeg ble litt bulkete og om jeg tegnet over 2 ganger (med en blank for og dra det ut og få det svakere så "smuldret" arker litt,det ble jo kjempestygt,noen spesielle ark dere bruker?

Kommer ann på hva du fargelegger med :)

Jeg fargelegger med Promarker tusjer og bruker enten skisseark fra Nille, men har også prøvd ark fra Letraset (og stempler med vannbasert stempelpute feks Distress ink eller Memento)

ORIGINAL: [Mon]

Jeg fargelegger med Promarker tusjer og bruker enten skisseark fra Nille, men har også prøvd ark fra Letraset (og stempler med vannbasert stempelpute feks Distress ink eller Memento)

Sign [;)]

Bruker color copy fra staples[:)]

ok,da er altså ikke vanlige ark brukende til dette? Har tenkt og kjøpe promarker,men bruker nå noen som skulle være lettere og farge med.

ORIGINAL: 2 små troll

ok,da er altså ikke vanlige ark brukende til dette? Har tenkt og kjøpe promarker,men bruker nå noen som skulle være lettere og farge med.

Signerer det som har blitt skrevet tidligere her med Nille ark og Letarest, og blekk.
Bruker selv copics. De skal visst være litt lettere å farge med...

Er det tilfeldigvis de du har nå?
De kan fint brukes sammen med promarkes også[;)]

ORIGINAL: [Mon]

jeg ågså..

Back
Topp