Ju9ta
Forumet er livet
Ser at noen av dere gir epler og pærer til unga sine..
Men flere har skrevet at dere koker epla og pæra først, før dere bruker stavmixer..
Hvorfor koker dere frukta først egentli?? [&:][8|] Er d for basselusker,eller kanskje enklere og mose maten etterpå??
Sikkert et uberteit spm,men jeg vet ikke hvorfor...[8|]
Men flere har skrevet at dere koker epla og pæra først, før dere bruker stavmixer..
Hvorfor koker dere frukta først egentli?? [&:][8|] Er d for basselusker,eller kanskje enklere og mose maten etterpå??
Sikkert et uberteit spm,men jeg vet ikke hvorfor...[8|]