Noen spørsmål

x1xMolle Mamma

Forelsket i forumet
 ang privat ul.. Hvor er det i Bergen.. og hvor mye koster dette?

aleris(marken),volvat(lagunen),majorstuaklinikken(bak legevakten). Er de jeg vet om i alle fall[:)] Tror det koster rundt 1000-lappen de fleste steder[:)]

Såpass ja... kan jeg velge og vrake...  Da skal jeg undersøke litt[:)]

Gud kor dyrt for tidlig UL..
I Tromsø bet æ 400 for tidlig UL..... jaja, e vel forskjelleig kor man bor i landet.. [;)]

Ja det var jo veldig dyrt.. Men jeg ble henvist til tildi ul av legen.. Men da jeg kom til den timen så hadde det vært noe "krøll" med timene.. Så legen hadde ikke ordentlig ul apperat til å sjekke babyen ordentlig... (hadde streptokokker tidlig i svangerskapet og gikk på en pencelin kur som gravide ikke burde ta) Så legen ville gjerne sjekke "hjernen".. Men dette gikk ikke med det ul apperatet... Så derfor vil jeg på privat ul..[:)] Så jeg kan slappe litt mere av...[:)]

ORIGINAL: Pixiee

Volvat (lagunen) koster 1300 kr for en privat UL.. Hatt 2 stk der nå..
Majorstuaklinikken som ligger i Nygårdsgaten har 3D ultralyd.. der har vel de fleste vennenemine gått. Men vet ikke hvor mye  det koster.. har selv tenkt å få time der :-)

http://www.majorstuaklinikken.no/#Anchor-49575

1300? jeg fikk beskjed om 1100 da jeg ville bestille time[8|]

Å så spennende! Der fikk jeg lyst å dra.. 3-D bilder haddde vært utrolig gøy å ha[:)] Men da var det prisen da...

Back
Topp