Noen spørsmål...

someone

Elsker forumet
Hei...

Jeg er en tenkende scrapper, hehe, har ikke kjøpt noen ting enda...

Tenker å bevege meg ut på å prøve å lage noen klokker, det ser så gøy ut [:D] men hva trenger jeg sånn helt basis liksom? noen som har en grei liste? F.eks IKEA-klokkene, kan det pyntes med utstikkende blomster uten at viserne tar i dem?

Og når dere lager scrappesider, det er det samme som lo? Hva slags lim bruker dere?
Hvordan setter dere disse loene sammen til et album? Ser for meg limet "limer" sammen sidene liksom..

Ble litt rotete dette, håper noen av dere flinke scrappere forstår meg [;)]

Har ikke kommet så langt at jeg har fått laget klokker enda, så der kan jeg ikke hjelpe...

Men bruker limfirkanter for det meste ttil bilder papir osv, også er det lim for det meste uten om...ikke så nøye hva du bruker bare det er SYREFRITT!!! Det gjelder forøvrig alt som kommer i kontakt med bildene.
LO`ene settes inn i scrappealbum med lommer, 2 LO`er i hver lomme, de limes ikke sammen...

ORIGINAL: lottepus

Har ikke kommet så langt at jeg har fått laget klokker enda, så der kan jeg ikke hjelpe...

Men bruker limfirkanter for det meste ttil bilder papir osv, også er det lim for det meste uten om...ikke så nøye hva du bruker bare det er SYREFRITT!!! Det gjelder forøvrig alt som kommer i kontakt med bildene.
LO`ene settes inn i scrappealbum med lommer, 2 LO`er i hver lomme, de limes ikke sammen...

aha...takk [:D]

Back
Topp