Noen som

De  var knallfine!!!

Åhh høres deilig ut med bryllup og bryllupsreise. Selv er jeg samboer. Kanskje det blir bryllup en gang i fremtiden, han haster ikke med det. Har et ekteskap bak seg....

Å det hørtes koselig ut!! Er jo så fint i Madrid da[:D] der finner du mye fint til bebisen også! Var nettopp i Sevilla, nydelig by..bodde der noen mnd for 4 år siden. Må tilbake dit hver gang jeg er i Spania[:)]
Samboer fridde til meg når vi var der i sommer, kjøpte faktisk ringer i Sevilla..men skal ikke gifte oss før om 2 år, tror det blir litt mye styr neste sommer. Vi vurderer å gifte oss på stranden i Spania like ved der vi har hus hvis vi får ordnet alt med prest osv. Du må fortelle om bryllupet i september da!

Er ikke akkurat jeg som eier huset, men mamma og pappa bor i Spania og driver en spansk språkskole der. Er jo der noen ganger i året på besøk, har vært der helt siden jeg var baby (før de flyttet dit for godt), så det er mitt "andre" hjem. Derfor jeg ønsker å gifte meg der[:D]

Gratulerer med forlovelsen, Ninni![:)]
Jeg skal fortelle om bryllupet vårt i Madrid etterhvert.

Nå er det kvelden, merker jeg. God natta, jenter!

Vi fikk vogn ætter onkel'n min i fjor (brukt ein gang, men sjer ut som ny), ha fått sprinkelseng av mormora mi (brukt, men oppussa), senga som vi ska ha på stua e ei sæng som morfaren min først brukt (mamma ha liggi i den, æ har, søstra har, tante, onkel å all søskenbarna har liggi i den..) å den e 69 år i år.. Så har da litt rundt omkring[8D]
Fikk tilbud om brukt stellebord, men vil kjøp ein ting sjøl å liksom...

ORIGINAL: ninni82

Vi vurderer å gifte oss på stranden i Spania like ved der vi har hus hvis vi får ordnet alt med prest osv.

Vi har også hus i Spania[:)] Hvor har dere hus da?

Når det gjelder utstyr, så har vi kjøpt seng (med madrass, dyne, pute, to sett sengetøysett og sengekant), stellebord (med badebalje og stelleunderlag), bilsete og vogn! Så de store tingene begynner å komme på plass[:D] 

Vi har hus i Sanlucar, ca 1 time sør for Sevilla ved sjøen. Dere da?

Den dagen graviditetstesten var positiv, fikk vi lovnad om vogn fra ei venninne som ikke trengte den lenger. Den er kjempefin. Seng har vi etter pappa'n. Voksi-pose, sengeklær, klær, vippestol og tripp-trapp-stol etter div søskenbarn, og stellebord skal vi ordne selv. (Hurra)
Bilstol skal vi leie,så må vel få ut finger'n snart.. [;)]
Det meste er i boks, skal få full oversikt over klær og utstyr til høsten,å så kjøpe det vi evnt mangler... ...som nok ikke blir mye.. Men kjekt å spare penger å da. [:D]

Back
Topp