Noen som

Jaaa!...endel hvertfall[:)] har mye igjen på lista fortsatt, men synes det er greit å handle litt og litt i stedet for alt på slutten. hva med deg?

Jeg har ikke kjøpt noen ting, har heller ikke vært og kikket. Men må vel begynne snart. Har fått to dyner av ei venninne og en vippestol. Det er det jeg har foreløbig.

Skulle gjerne ha begynt å kjøpe noe tøy også. Må se på noe hvitt snart.

Tror jeg skal male en gammel seng som jeg hadde da jeg var liten som står på loftet hos min mor. En sprinkelseng.

Det er jo koselig å gå å kikke litt uansett da..også synes jeg hvitt er så fint på nyfødte babyer. jeg har kjøpt klær i hvitt, beige, grønt og blått..vil ikke ha bare blå klær selvom det er en gutt vi venter.
vi har jo fortsatt god tid da! men en venninne sa til meg at det kan være lurt å handle litt i 2 trimester, i 3 kan man fort føle seg tung og sliten.
Koselig å pusse opp noen gamle barnemøbler fra man selv var liten[:)]

Ja gleder meg til å begynne å handle. Vi må pusse opp et rom også så vi har nok å gjøre. Har gammelt hus så det er mye panel. Skal male lyst ihvertfall.

Kan jo kjøpe noe tøy også, begge kjønn kan vel ha beige og hvitt ihvertfall, kanskje grønt også. Åhh  gleder meg sånn. Tiden går vanvittig fort. Ikke lenge før vi sitter med våre små vidunder i hendene.

Vogn er vel neste på handlelista. Har kjøpt vugge fra Leanderform:

og noe babytøy. Svigermor er i gang med å hekle dåpskjole, og hun har hekla vognteppe. Det er kjempekoselig. Også arver jeg en del, blandt annet 2 kjøreposer. Jeg og min kjære skal til Spania i september. Vi skal gifte oss der, og etterpå ha bryllupsreisen der. Gleder meg til å shoppe babytøy på bl.a. Zara.

Åhh så koselig det hørtes ut. Vært sammen lenge?? Hus el. leilighet. Koselig når de setter i gang. Min mor er begynt å strikke en liten jakke og sparkebukse...helig

å så koselig at dere skal gifte dere da[:)] hvor i spania?
når vi var i spania for et par uker siden skulle vi handle babytøy på zara, men ble litt skuffet for de hadde så lite til nyfødt baby (50-62). Vi visste jo ikke kjønnet enda da, også hadde de bare rosa eller blått, ikke noe nøytralt liksom. Men når dere vet kjønnet blir det jo litt enklere[;)] De hadde jo masse fint til litt større barn da!

Zara er en spansk kles-kjede og finnes i de fleste spanske byer, og mange andre land nå etterhvert. De skal åpne på Majorstua i Oslo også om ikke så lenge faktisk[:)] Masse fine klær til dame, mann og barn! (og ikke spesielt dyrt heller nei[;)])

Så moro da. Har vært i Spania endel ganger men har aldri lagt merke til akkurat den butikken. Kanskje fordi jeg ikke har hatt barn før???

Men nå er det jo kjempeartig og kikke på ting og særlig klær til barn[:D][:D]

Jeg har kjøpt BebeComfort vogn med hardbag, sportsvogn og bilstol + massa masse klær[;)]
Venter på at soverommet blir ferdig oppusset så Skal jeg kjøpe inn resten [;)]

Jeg har bare visst om den butikken fordi jeg pleier å shoppe til meg selv når jeg er der[;)]  men forrige gang la jeg merke til baby-klærne også fordi jeg var gravid tenker jeg...[:D]
www.zara.com

takk..den er kjøpt på et så uvanlig sted som vero moda[;)]  only jeans. det er såpass stretch i den at jeg får igjen knappen også..jippi.

Den var ihvertfall kjempefin. Fin mage har du også [:D]

Kjøpt noe mammatøy da eller passer du alle buksene dine?

Er veldig lykkelig om dagen, ja! Vi har vært sammen i tre år. Han fridde til meg første nyttårsdag i år. Først var vi inne på tanken om å gifte oss på Seychellene eller i Malaysia, men så bestemte vi oss for å gjøre det i Europa, og det ble den norske ambassaden i Madrid. To dager etter at vi fikk bekreftet datoen fra ambassaden var graviditetstesten positiv! En stor og fantastisk overaskelse! Nå er jeg glad for at vi ikke skal reise så langt av gårde[:D]

Etter bryllupet i Madrid, skal vi en tur til syd-Spania. Må nok innom Sevilla en tur før vi oppsøker litt strandliv. Kanskje en tur til Barcelona også. Har ikke helt lagt opp reiseruta ennå... Gleder meg veldig da. Skal til gullsmeden etter jobb i dag og hente ringene. Det blir stas [:)]

ORIGINAL: ninni82

takk..den er kjøpt på et så uvanlig sted som vero moda[;)]  only jeans. det er såpass stretch i den at jeg får igjen knappen også..jippi.

Hihi, den buksa er super nå. Har akkurat maken på meg i dag [:D]

Nei, jeg passer nesten ingen av buksene mine..kjøpte denne nettopp, bare 1 str større en jeg pleier å bruke. Får ikke igjen knappene i noen andre nesten. Har bare kjøpt en mammabukse, en linbukse fra H&M. Du da?

ORIGINAL: ninni82

Zara er en spansk kles-kjede og finnes i de fleste spanske byer, og mange andre land nå etterhvert. De skal åpne på Majorstua i Oslo også om ikke så lenge faktisk[:)] Masse fine klær til dame, mann og barn! (og ikke spesielt dyrt heller nei[;)])

Gleder meg til det blir Zara her, ja. Kjempefine klær. Bodde i Århus for et par år siden. Handla mye på Zara da. Var en tur i Riga i vår, og da kikka jeg på babytøyet. SåÅÅ mye lekkert!

Back
Topp