Noen som

iQra

Gift med forumet
vet hvor jeg kan få tak i cd hylle med dør på? Begynner å bli lei av at snuppa napper ut cdene hele tiden..

Living har noen som du får i masse sinnsyke farger, men også hvit, svart og rolige farger. koster rundt 800 kr syns jeg å huske, og ser litt ut som smeg kjøleskap. Litt sånn surfestil hvis du velger noen med de knalle fargene, ellers passer det til det meste.

Berteby fra Ikea hadde vi før. De er rommer masse, og er kjempefine med spot inni. Gutta Boys skrev inn link:):O)

Jeg kjøpte min på Skeidar, kostet 499,- mener jeg. Får den i sort eller sølv. Fin høyde, og døren er ikke lett for små barn å få opp med det første. [:D]

ORIGINAL: Gutta boys

Hva med de her fra IKEA?
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/38047210

Vi bruker de til dvd filmer vi da.[:D]

Denne er i grunn perfekt [:D]
Eneste minus er at vi har vel en 50 cder for mye, men da kan jeg jo kanskje kjøpe to og ha dvder i det ene [:D]

Har også sett at de faktisk har det på Clas Ohlson. De er også i lyst tre.
Vi leita sørlandet rundt etter dvdhylle i mørkt tre med glass her rett før jul. DET var vanskelig å finne. Fant til slutt da...i tyskland.[8|]

ORIGINAL: Orly

Har også sett at de faktisk har det på Clas Ohlson. De er også i lyst tre.
Vi leita sørlandet rundt etter dvdhylle i mørkt tre med glass her rett før jul. DET var vanskelig å finne. Fant til slutt da...i tyskland.[8|]

Nå er det mørkt tre jeg også er ute etter da, men den fra ikea hadde de i mørk også [:D]

Back
Topp