Noen som

Vi pusser opp det meste av huset innvendig! Så for at vi ikke skal få en sikkeli pengesmell i nov/des så har vi kjøpt det meste nå :D Fordeler litt uttover!
Men det vi mangler nå er babycall, bilsete, vippestol, stelleting som kremer osv, noe mere ullklær og litt sengetøy ;)
Allers er alt annet av store ting kjøpt, også en del småting :D Seng og vugge får vi fra da jeg var lita :) Vogn kjøpte vi brukt på finn.no, som så ny ut ;)
Jeg fant en liste på nett over ting man trenger til start og ca pris! ;) Har langt over i excel, regnet pris og skrevet i 0 med innkjøpspris bak :D Så vi vet ca hva vi har brukt og hva vi har igjen ;)

Hvor fant du den lista, hørtes jo helt genialt ut.. ;)

Sent from my iPad.

Vi kjøpte bilsete igår! Var på ferie på østlandet og nabobygget var et shoppingsenter som hadde babyshop og MASSE tilbud. Kjøpte bilsete der..sparte 1500kr. Hadde fine vogner også men vi hadde ikke plass til så mye mere! :/ Men gleder meg til mer shopping! :D

Hvor fant du den lista, hørtes jo helt genialt ut.. ;)

Sent from my iPad.

http://www.dinepenger.no/bruke/baby-sjokket/20255889 Du kan se på denne :) Men vet jeg så både etter denne lista og en annen, skal se om jeg finner den andre også ;) Prisene er jo så som så på denne listen! Jeg la alt inn i excel også justerte jeg prisene utfra det vi skulle ha og hva vi har fått osv :) Etterhvert som jeg handler setter jeg tingene i 0 og skriver kjøpspris bak :) Så ser jeg hele tiden hvor mye penger vi har igjen å bruke ;)
Er jo en del i denne lista på nett som man egentlig ikke trenger :p

Såvidt begynt litt. Kjøpt bag til vogna, har emmaljunga sport classic fra før av. Kjøpt tripp trapp stol og ammepute. Noen sengesett og litt klesplagg.

Har endel etter eldste, men også kvittet meg med masse. Blir å handle det meste på finn.no. Jeg er student og vi er midt i huskjøp, så sparer penger der vi kan.

Termin 1.februar 2014

Vi har ikke begynt handlingen enda. Tenker vi gjør det etter UL. Så er jeg sikker på at det er 1 der inne og gjerne hvilket kjønn det er. For dette er sistemann ;) Men så over vognen vi har stående etter forrige og det blir muligens nytt kjøp av det. Den virket litt ustabil og vaglete etter vi har lånt den ut til andre.

Men har innsett at vi blir nødt til å kjøpe det meste på nytt. Kvittet oss med mye etter forrige for 6 år siden.

Back
Topp