Noen som

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
har begynt å forberede seg til å få baby i hus? Tenker på ting man må ha,klær osv? :) Lurer litt på når de fleste begynner jeg :)

Har ikke begynt i praksis, men planleggingene e på plass :-) hvet hva som skal bli gjort på barnerommet å har sett rubdt forbi hva vi skal kjøpe :-) tenker å vente til ette oul eller iallefall til jeg hvet kjønn :-)

Termin 31 januar 2014 <3

Ja, har laget en stoooor ønskeliste på jollyroom.com

Hihihi!

Jeg har kjøpt vogn, men resten får vente til etter oul. Har stort sett alt jeg trenger etter storesøster, og mye av det er nøytralt. Men viser det seg at det er gutt blir det jo litt kles shopping i hvartfall :)

Var veldig tidlig ute her, men alene så må fordele utgiftene utover hele svangerskapet. Fått en fin sprinkelseng av en venninne billig som var på vei til fyllinga(selv om den var like fin), så en annen bekjent som hadde nesten ett nytt bilsete til også en billig penge, og da en annen venninne som spurte om jeg ville overta hennes vogn da datteren hennes på 2,5 var ferdig med den i løpet av sommeren og kunne jo ikke si nei til det da den er i fin stand :) Og så var jeg i England en tur når jeg var 7-8 uker og måtte bare shoppe litt småtteri med nøytrale klær og et veldig billig sett med Avant flasker :)
Ellers så får jeg da vuggen som jeg lå i når jeg var liten(som må pusses og males litt) og såvidt tenkt på barnerommet :)

*Flau over hvor mye jeg har fikset* hehe..

Ikke fiksa noe, men foreldrene mine skal spandere vogn og sambo sine foreldre spanderer seng, så noe planlegging foregår i alle fall... :) Ellers kommer jeg nok til å vente litt med innkjøp, men ønskelista er klar!

Eneste som må kjøpes her er en til sprinkelseng og det blir vi nok ikke å gjøre med det første. Ellers har vi alt av utstyr og gutteklær av storebror, får vi jente skulle jeg få alle klærne til bestevenninna mi som venter ei jente i august :)

-mobil taster-

Har kjøpt bilstol, stellematte og et par bodyer. Også er alt annet planlagt sånn høvelig :D

Har allerede kjøpt sprinkelseng, stellematte, lue og noen klær :D

Vogn, stellekommode, reiseseng, meitai og litt klær har eg jo fra da sønnen min var liten, bilstol får eg låne av søstra til sambo, og mangen krabbetepper har eg liggende :)

så mangler egentlig kun vippestol, nye flasker og vist det blir jente, så masse nye klær :D egentlig sånne koseting som ikke koster så mye igjen :)

åååååsså har eg sikkert glemt 1000 ting som vi har eller trenger, hukommelsen er ikke min beste venn for tiden :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Vi har det meste i hus siden vi har to barn fra før. Må kjøpe inn noe, da vi hadde begynt å selge babyutsyret siden vi ikke skulle ha flere ;) Litt kjapp der. Kommer nok til å bruke finn.no til å finne det vi mangler

Vi har kjøpt bilsete, babycall, et par bodyer, to par sokker og en liten lue. Sengen skal lillemann arve etter meg og søskene mine (vi har alle hatt samme seng og nå viderefører vi den som seng for "den førstefødte" hos hver av oss) :)

Jeg er på ferie i Danmark og i går kom jeg over den beste babybutikken ever!!!! BabySam:-) Måtte bare handle...masse billig, bodyer til 20,- kr stk og sånn, handlet 4-5 bodyer, 3 pysjer og et par sett med klær...det meste nøyralt, men noe bevisst til gutt...da jeg har skikkelig guttefølelse:-) Blir det ikke det, blir det gaver:-) Jeg har noe babyklær i rosa etter jentene, selv om det er noen år siden de var i bruk, var pent enda faktisk:-)
Så jeg har shoppet en del, selv om det er tidlig, men ikke kjøpt de STORE tingene enda, selv om planen er klar!!!! Koser meg jeg:-)

Vi har det meste etter storebror :)

Jeg har gått igjennom og skrevet opp hva vi har og hva vi mangler.

Kommer ikke til å kjøpe noe særlig før i desember siden vi flytter da og ikke har plass til å oppbevare vogn og bilstol og sånn her vi bor nå. Kan nok hende jeg kjøper litt klær før det hvis vi får vite at det er en jente på oul i august

Her har vi mye etter sistemann, så det er ikke så mye vi trenger, men har begynt å se på søskenvogner, da jeg tenker det kan være praktisk siden det bare blir 2 år og 4 mnd mellom dem. Blir det en jente denne gangen så kan det være greit med litt annet enn blått tøy.

Jeg har nettopp gått ombord dfds til København, og kommer nok til å plukke med meg litt klær hvis jeg finner det :)

Jeg har nettopp gått ombord dfds til København, og kommer nok til å plukke med meg litt klær hvis jeg finner det :)

Anbefaler en tur til Køge, det var jeg i går...gikk amok!!! Hehe:-) En halvtimes kjøretur fra København:-) BabySam heter butikken!!!!

Har ikke handlet noe enda. Vi har mye etter guttungen. Men vi har begynt og planlegge. Og fikk litt fart i noe av oppussingen av huset også.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vi pusser opp det meste av huset innvendig! Så for at vi ikke skal få en sikkeli pengesmell i nov/des så har vi kjøpt det meste nå :D Fordeler litt uttover!
Men det vi mangler nå er babycall, bilsete, vippestol, stelleting som kremer osv, noe mere ullklær og litt sengetøy ;)
Allers er alt annet av store ting kjøpt, også en del småting :D Seng og vugge får vi fra da jeg var lita :) Vogn kjøpte vi brukt på finn.no, som så ny ut ;)
Jeg fant en liste på nett over ting man trenger til start og ca pris! ;) Har langt over i excel, regnet pris og skrevet i 0 med innkjøpspris bak :D Så vi vet ca hva vi har brukt og hva vi har igjen ;)

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp