noen som

mamma1986

Betatt av forumet
har vært borti og ikke gå opp på sf målet?

jepp på slutten av svangerskapet sist fra uke 36 så sluttet det helt å vokse og gikk nesten nedover [8|]

jeg har ikke gått opp siste mnd og er bare 31 uker [:(]

sist flatet det ut uke 27, et sf-mål som var ganske lavt i utgangspunktet også... fikk svangerskapsforgiftning fra uke 32 ca, så vet ikke om det hadde med det å gjøre! men det kan nok også ha med hvordan bebisen din lå når hun målte og hvem som målte osv! de måler ofte litt forskjellig! ville bedt om ny måling hvis du er usikker:)

jeg ligger på sf mål på 25 cm nå og er da 31 uker. skal på sykehuset til torsdag og sjekke og det..

ORIGINAL: mamma1986

jeg har ikke gått opp siste mnd og er bare 31 uker [:(]

jeg ville bedt om ny måling alså før du skal på ul på torsdag!! jeg sluttet å vokse forsi snuppa sluttet å vokse da... hun tok ikke næring fra uke 36.. men du må ikke tro at dt er det med deg da, jeg datt ned trappa så derfor bøe morkaka litt fucked

jordmora mi er ikke på jobb før til fredag så får ikke gjort noe før ul til torsdag.. men dem lurer også på om jeg har begynnelsen på svangerskaps forgiftning.

det første som slo meg også er at hun ikke tar til seg næring lenger. Så får bare vente og se til torsdag selvom man blir gal av og gå og vente

jordmora mi er ikke på jobb før til fredag så får ikke gjort noe før ul til torsdag.. men dem lurer også på om jeg har begynnelsen på svangerskaps forgiftning.

det første som slo meg også er at hun ikke tar til seg næring lenger. Så får bare vente og se til torsdag selvom man blir gal av og gå og vente

ring til fastlege! h*n kan også sjekke dette:) bedre enn å bekymre seg! men som sagt så måler de ofte litt forskjellig. målte de flere ganger?

ORIGINAL: lykkeligemeg

ring til fastlege! h*n kan også sjekke dette:) bedre enn å bekymre seg! men som sagt så måler de ofte litt forskjellig. målte de flere ganger?

sign

ja hun målte flere ganger og kom til samme målet

Magen din har ikke sunket da?

Går ikke ofte SF målet litt ned om magen synker?

d er jg ikke sikker på om sf målet synker når magn synker..

noen som vet det?

Back
Topp