Noen som vil?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Følge meg på bloggen min [:D]

Er ikke alltid jeg er like flink til å oppdatere, men det er vel fordi jeg har lite lesere og fordi de aldri legger igjen kommentarer så jeg faktisk vet at de følger med. Men det er en koselig blogg [;)]

Hehe, litt tragisk dette, å faktisk spørre folk om de vil følge meg og bloggen min...men grunnen til at ikke mange leser den er vel fordi jeg må invitere de jeg vil skal lese den, ergo...ikke alle har tilgang til den..! [8D]

ja :D det vil jeg!!
er jo bare koselig det å høre hvordan det går

jeppsidepps I will[:D][:D]

Så koselig da jenter, da trenger jeg e post adressen deres så jeg kan invitere dere til å lese bloggen, send den over en liten pm...

WOhoooo, I got two more readers... lallalalalala

Selvfølgelig snuppa![:D]

Jeg vil GJERNE følge bloggen din[;)]
Ta deg gjerne en tur innom bloggen min, og legg deg til som følger om du ønsker det.

ORIGINAL: frøkenblaa

Ta deg gjerne en tur innom bloggen min, og legg deg til som følger om du ønsker det.

Ja, da gjør jeg det, hvis det ikke blir den altfor store iq testen [8D]
Har lagt igjen en liten kommentar [;)]

ORIGINAL: frøkenblaa

Men vet ikke om du får tilgang til min blogg, fordi jeg må invitere de jeg vil skal lese bloggen min, er en lukket blogg...men jeg vet ikke, kanskje du har fått tilgang *litt usikker*

jeg vil veldig gjerne lese bloggen din *Sperminator*[:D]

Jeg følger gjerne med på bloggen din [:)] 

ORIGINAL: Tljohan

Jeg følger gjerne med på bloggen din [:)] 

Be my guest [:)]

ORIGINAL: første mann

kan godt snike litt eg [;)]

Snik i vei, trenger mailadressen din da [;)] Tror jeg [:-] Haha, er skikkelig vimsete av meg [;)]

Følger gjerne.

Er ikke sånn superaktiv blogger for tiden jeg heller, min min er ialle fall åpen da.

Og har likevel ikke mange lesere, og minimalt med kommentarer.

ORIGINAL: *Stella*

Følger gjerne.

Er ikke sånn superaktiv blogger for tiden jeg heller, min min er ialle fall åpen da.

Og har likevel ikke mange lesere, og minimalt med kommentarer.

Legger gjerne igjen en kommentar jeg [:)]

Men vil du følge min blogg trenger jeg en mailadresse å sende invitasjonen til [:)]

ja det hadde vært hyggelig [:D]

ORIGINAL: therese*

ja det hadde vært hyggelig [:D]

Ja ikke sant! [8D]

Back
Topp