Noen som vil være venn med meg? *inspirert*

Nullenusken

Forumet er livet
Noen som har lyst på en venninne til?
Jeg er 24 år, jeg er gift, og bor i en enebolig i Lillesand i Aust Agder....
Jeg ønsker meg venninner rett og slett!
Jeg har ingen barn, er ikke gravid, men vil veldig gjerne bli det.... Er på pp40 nå, så håper det blir et lite gull her snart....
Jeg har hele livet hatt et savn etter en venninnegjeng, siden jeg aldri har hatt gode venninner.... Liker f.eks å gå turer, lange kvelder med prat og latter, gode filmer, kafébesøk og mye moro....
Jeg er ikke så glad i fester, men liker mye annet....
Savner venner som har slått seg litt til ro og setter pris på "A4-livet".....

Dagens lille kontaktannonse fra meg.... Hehe....
Håper det ikke virket altfor desp, hihi....

Synes det hørtes koselig ut jeg... men jeg bor nok litt langt unna til at det går å møtes så ofte da... [:'(]
Og ikke er jeg flink til å holde på de vennene jeg får heller.... [&:] Men jeg er nå her... om du trenger en nett-venn å skravle med så er jeg her. [:D] Sånn selv om jeg ikke snakker med alle hver eneste dag så gjør jeg så godt jeg kan og prøver å svare når folk lurer på hvor jeg har gjemt meg i siste tiden. [8D]

skulle ønske eg hadde eit venninne-nettverk eg også.. skikkelig venninnegjeng, slik samb. har kompisgjeng. heldigvis er dei veldig flinke til å innkludere meg.. men er liksom ikkje venninner.. :S

Bor fryktelig langt unna, men send en pm, så kan vi da prate der?

Takk for koselige svar :)
Er ikke lett å finne venninner her på sørlandet.... Men er godt mulig det kommer en pm til en del av dere! Klem

ORIGINAL: KineOgMalene

Det var en perfekt beskrivelse av hvordan jeg vil ha det!
Hadde bare ikke avstanden vert så stor[&:]

Dumt du bor så langt borte da, jeg bor i vest agder mandal.
Hadde vært kjempe koselig, setter også pris på a4 livet [:)]

sign

samme her

ORIGINAL: Lille Vampyr

Bor fryktelig langt unna, men send en pm, så kan vi da prate der?

sign[:)]

ORIGINAL: EvaPeva

Dumt du bor så langt borte da, jeg bor i vest agder mandal.
Hadde vært kjempe koselig, setter også pris på a4 livet [:)]

Signerer denne jeg [:)]
Du må nesten komme bittelitt lenger sør[:)]

Bor veldig langt unna, men bare send pm vist du vill  prate[:)]

jeg bor i arendal og skjønner veldig godt hva du mener. send meg gjerne en pm så kan vi prate litt, for jeg er ikke så trygg på mennesker før jeg har fått denne "falske" tryggheten gjennom å ha skrevet litt med personen hvertfall.
så kan vi møtes senere, er ikke så langt fra arendal til lillesand[;)]

Du skulle ha budt nærmere meg, så skulle eg vert din venn[:)] [:)] [:)] 

Det florerer ikke akkurat av tilbud om å finne på noe om dagene, etter at eg flytta[&:] 
Merker det godt, da eg er utrolig sosial av meg[&:] 
Har noen venner her, men det er aldri det samme som "hjemme"[;)] Der eg kommer i fra, var eg omtrent ALDRI alene - hadde alltid noen å finne på noe med[;)] 

Dette innlegget ditt var absolutt ingen dum ide og det virket ikke desperat nei!!!! Det skal du ikke tenke på!! Håper du finner noen som bor rundt omkring der du bor[:)]

Back
Topp