Noen som vil være tilgangsansvarlige for skjult gruppe?

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei!
Dere nærmer dere skjult gruppe, og pga ferieavvikling kan vi opprette denne gruppen i dag – fredag 24. juni. Men vi trenger da en eller to som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig. Er det noen som melder seg? :) Jeg ser av avstemningen at dere vil kalles Februarbarna 2023?
 
Hei!
Dere nærmer dere skjult gruppe, og pga ferieavvikling kan vi opprette denne gruppen i dag – fredag 24. juni. Men vi trenger da en eller to som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig. Er det noen som melder seg? :) Jeg ser av avstemningen at dere vil kalles Februarbarna 2023?
Jeg kan være, men vi kan gjerne være flere mtp at det blir mer travel hverdag etter sommeren :joyful:
Ja det ser ut som at vi blir FebruarBarna 2023 :love017
 
Flott, alle sammen!
Da skal jeg opprette den skjulte gruppen i løpet av arbeidsdagen, og legger til dere tre som tilgangsansvarlige. Dere får mail fra meg når alt er ferdig. I denne mailen vil det stå litt om hvilke oppgaver dere da har :)
 
Si ifra om dere trenger en til, stiller gjerne opp :D har vært tilgangsansvarlig en gang før, syntes det var gøy :D
 
Hvordan får man tilgang til det skjulte forumet?☺️
Du må ha vært medlem i minst 1 mnd, skrevet minst 50 innlegg på Februar 2023 forumet, stå oppført på terminlisten, og så sende en melding til en av oss som er tilgangsansvarlig om at du ønsker tilgang til skjult. :)
 
Back
Topp