Noen som vil være med på dette?*Har alle fått pakken sin?*

Hvor mye skal man legge i en sånn pakke?
pris ca?
 
hmmmm.... høres veldig spennende ut, men må tenke litt på denne.
Men jeg synes ikke at det skal sendes bretta ark. Jeg synes nemlig ikke at det er fint med en brett på LOene hvis det ikke er meninga at den skal være der. Jeg hadde ikke brukt et "ødelagt" ark/kartong som utgangspunkt.
Og så lurer jeg på om det kan brukes egne ting sammen med noe eller alt som blir sendt?
 
hørtes veldi gøy ut, er med e[;)]
 
ORIGINAL: summer82

hørtes veldi gøy ut, er med e[;)]
 
Ser påmeldingsfristen ikke er gått ut på denne, og dette hørtes så artig ut...så jeg vil være med!! [:D]
 
Hadde heeeelt glemt denne jeg....Gleder meg til å starte...[:D]

Men når blir da sende fristen???
 
Jeg er med[:D]
 
Står påmeldingsfrist torsdag 2.10... mener du torsdag 31 september??[:)]
Gjelder dette både kort og lo.....
Er jo som sagt vanskeligere å sende hvis det skal lages lo.. kort er det jo bare å dele opp kartongen:)
 
ORIGINAL: supernint

Står påmeldingsfrist torsdag 2.10... mener du torsdag 31 september??[:)]
Gjelder dette både kort og lo.....
Er jo som sagt vanskeligere å sende hvis det skal lages lo.. kort er det jo bare å dele opp kartongen:)



Tror at den du får tildelt så kan du gå inn på bloggen og se hva en lager...Tror de fleste her lager kort...

Men hvis det er LO så er det jo som regel kun pynten som trengs...[:)]

Altså, meningen er at man skal bli inspirert til å gjøre noe annet enn det man er vant til...Altså kjøre en annen stil...

Tror jeg[8|]
 
ORIGINAL: supernint

Står påmeldingsfrist torsdag 2.10... mener du torsdag 31 september??[:)]
Gjelder dette både kort og lo.....
Er jo som sagt vanskeligere å sende hvis det skal lages lo.. kort er det jo bare å dele opp kartongen:)


Påmeldings frist til 2 okt ja, å etter det så samler jeg inn adr og lager er frist for sending.
Har så mye å gjøre før det så rekker ikke å dele ut adr før det.
 
Kan være lo ja, men ikke pent med bretta ark. så de må evt ta et ark de har selv, eller om du vil betale for og sende... koster ikke så mye mer en en smart a4 å send de arka heller.
 
 
ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: supernint

Står påmeldingsfrist torsdag 2.10... mener du torsdag 31 september??[:)]
Gjelder dette både kort og lo.....
Er jo som sagt vanskeligere å sende hvis det skal lages lo.. kort er det jo bare å dele opp kartongen:)



Tror at den du får tildelt så kan du gå inn på bloggen og se hva en lager...Tror de fleste her lager kort...

Men hvis det er LO så er det jo som regel kun pynten som trengs...[:)]

Altså, meningen er at man skal bli inspirert til å gjøre noe annet enn det man er vant til...Altså kjøre en annen stil...

Tror jeg[8|]



ååå... skal være noe de ikke normalt bruker altså??
Trodde det bare var å se hva de fikk ut av den pakken du sender jeg. Er jo gøy det også da:)
Men er vel litt fritt hva man sender kanskje!
 
Er jeg med nå???

Synes det er en spennende idè, men føler føler ikke jeg har å sende rundt som er noe for andre å motta for andre..

Må komme litt inn i dette selv, så har jeg sikkert mer...

Eller, jeg har jo noen stempeltrykk og noen nille-ark? Kanskje noe dill også, men ikke stort mer..
 
Isåfall skriv deg opp her!
Frist for påmelding er Torsdag 2.10!
Lørdag mener du vel??
 
ORIGINAL: ~Maja~

Er jeg med nå???

Synes det er en spennende idè, men føler føler ikke jeg har å sende rundt som er noe for andre å motta for andre..

Må komme litt inn i dette selv, så har jeg sikkert mer...

Eller, jeg har jo noen stempeltrykk og noen nille-ark? Kanskje noe dill også, men ikke stort mer..




Ja[8D] [:D]
Kan jo bare sende det du har og la den personen få legge til av egen pynt hvis de vil.

Men fjerner deg fra lista hvis du absolutt ikke vil altså! [:)]
 
ORIGINAL: *LykkeligMamma*

ORIGINAL: ~Maja~

Er jeg med nå???

Synes det er en spennende idè, men føler føler ikke jeg har å sende rundt som er noe for andre å motta for andre..

Må komme litt inn i dette selv, så har jeg sikkert mer...

Eller, jeg har jo noen stempeltrykk og noen nille-ark? Kanskje noe dill også, men ikke stort mer..




Ja[8D] [:D]
Kan jo bare sende det du har og la den personen få legge til av egen pynt hvis de vil.

Men fjerner deg fra lista hvis du absolutt ikke vil altså! [:)]

Jeg føler meg heller ikke helt klar jeg heller, har litt prestasjonsangst i forhold til dere andre flinke jenter. Og vet ikke om jeg klarer å sette sammen en pakke heller. Tror heller jeg vil følge med på denne og evt bli med en annen gang om det er greit??
 
Tror jeg heller vil se hva dere andre lager denne runden jeg. Har nok tidsfrister for tiden føler jeg. Pluss at jeg føler meg helt tom for energi for tiden. Men gleder meg til å se hva dere utfordrer hverandre med, og ikke minst til å se resultatene [:)]
 
Back
Topp