Noen som vil tippe kjønn etter tidlig UL?

Var på UL 12+3 og jordmor sa hun at det var antydning til gutt pga hun trodde hun så en pung mellom bena. Var på UL 15+3 og gynekologen sa først gutt, men ble så veldig usikker da han trodde han så kjønnslepper og klitoris istedenfor. Holdt på lenge og så i ulike vinkler, sa igjen «nei, det må da være gutt», men i profil var nuben flat og undergfra syntes han igjen at han så klitoris og kjønnslepper. Så han avslutter med å si «jeg har en knapp på jente».
Jeg er såååå nysgjerrig at jeg døøør!! Hva tenker dere andre om dette??

Vi tror jente, og jordmor sa hun var 70% sikker på jente. Så blir spennende Pga. babyen lå dårlig til fikk vi ikke tatt alle nødvendige mål av hodet. Fikk derfor ny time når jeg er ca 15+6. Håper vi får vite litt mer sikkert kjønn da

Frisk og perfekt baby på toul i dag :Heartred Ble satt frem en dag, så 13+5 i dag. Jordmor ga oss en indikasjon på kjønn men ville ikke si 100%. Spent på om det er riktig :shy: Noen som mener de kan se noe på dette bildet? Jeg skjønner ingenting av det ;)

Vedlegg

• IMG_7425.jpeg
    IMG_7425.jpeg
    282,7 KB · Visninger: 30
Var på UL 12+3 og jordmor sa hun at det var antydning til gutt pga hun trodde hun så en pung mellom bena. Var på UL 15+3 og gynekologen sa først gutt, men ble så veldig usikker da han trodde han så kjønnslepper og klitoris istedenfor. Holdt på lenge og så i ulike vinkler, sa igjen «nei, det må da være gutt», men i profil var nuben flat og undergfra syntes han igjen at han så klitoris og kjønnslepper. Så han avslutter med å si «jeg har en knapp på jente».
Jeg er såååå nysgjerrig at jeg døøør!! Hva tenker dere andre om dette??
Har du noen bilder da? :angelic:

Vet ikke om det finnes noen nub på bildene. Hvis det vises, noen som vil tippe?

Vedlegg

• 20250114_205953.jpg
    20250114_205953.jpg
    962,2 KB · Visninger: 14
  • 20250114_205939.jpg
    20250114_205939.jpg
    1,9 MB · Visninger: 14
Back
Topp