Snartmamma25
Flørter med forumet
DET er jo litt gøy å spekulere. Hva slags tilbakemelding fikk dere etter TUL? Hva "såg" dere selv" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at det er gøy! Jeg spurte da jeg var på TUL og hun sa jo som beskrevet fra nurk her at de ikke så etter det, men kunne gjerne se om hun så noe. Viste meg bilde av full frontal og sa «oi, antydning til gutt??» jeg så det var noe mellom bena. Men så leste jeg etterpå at nuben ser helt lik ut foran på både jenter og gutter så da ble jeg litt usikker. Men dette var en voksen dame så antar hun var ganske erfaren!DET er jo litt gøy å spekulere. Hva slags tilbakemelding fikk dere etter TUL? Hva "såg" dere selv" ?
Samme lurer jeg på!Jeg hadde tidlig ultralyd i dag (12+3) og sa til jordmor at jeg hadde magefølelse på gutt, og at hun gjerne måtte bekrefte/avkrefte det om hun tilfeldigvis så noe.
Når hun undersøkte og kom til NUBen sa hun «ja jeg er nok enig at dette er gutt, og blir veldig overrasket om det viser seg å være jente!». Men altså. Jeg syntes det så VELDIG ut som en jenteNUB Så nå er jeg forvirret Var en helt flat hvit strek, og syntes ikke jeg så noe oppå den heller. Og så lo hun da hun kom fra den andre vinkelen og så mellom beina, og sa at «ja, det er nok en gutt ja!». Men trodde ikke man kunne skille dem fra hverandre fra den vinkelen så tidlig som 12+3?
SnikerJeg hadde tidlig ultralyd i dag (12+3) og sa til jordmor at jeg hadde magefølelse på gutt, og at hun gjerne måtte bekrefte/avkrefte det om hun tilfeldigvis så noe.
Når hun undersøkte og kom til NUBen sa hun «ja jeg er nok enig at dette er gutt, og blir veldig overrasket om det viser seg å være jente!». Men altså. Jeg syntes det så VELDIG ut som en jenteNUB Så nå er jeg forvirret Var en helt flat hvit strek, og syntes ikke jeg så noe oppå den heller. Og så lo hun da hun kom fra den andre vinkelen og så mellom beina, og sa at «ja, det er nok en gutt ja!». Men trodde ikke man kunne skille dem fra hverandre fra den vinkelen så tidlig som 12+3?