Noen som vil se??

Horomonella

Gift med forumet
Den råbra utsikten jeg har??? Alle bilda er tatt fra stuevinduet mitt.. [:)] 
For de som lurer på hva de ser så er det hele Stranda sentrum, jeg ser rett på inngangen til det eneste utestedet vi har, så jeg vet når det er på tide å dra ut, hehe.. [8D] 

Dette er tatt på morgonen julaften..

Dette er tatt noen dager før julaften, litt dårlig for det er tatt ut gjennom vinduet..

Rå bra utsikt... Vi har også en flott utsikkt fra kjøkkenet vårt...Elsker å sitte der om morgenen å se på utsikten og lese avisa...[:D]

åh hei for en utsikt!! [:D]

Hehe, bodde på stranda dei 3-åra e gikk der på Vidaregåande.. aldri meir.. Men, men utsikta derifrå va no bra då[:)] E bodde oppe i Hevsdalsveien, der var utsikta ikkje like bra..

ORIGINAL: Mayen80

Hehe, bodde på stranda dei 3-åra e gikk der på Vidaregåande.. aldri meir.. Men, men utsikta derifrå va no bra då[:)] E bodde oppe i Hevsdalsveien, der var utsikta ikkje like bra..

Du ser ikkje so mykje der i frå nei. Stranda ekje akkurat verdens navle, men greit nok når an e født og oppvokst der. E for min del kunne aldri ha bodd i en by, hakje takla presset..hehe.. [:D] 

ORIGINAL: Madeleine

Ååå gud det så deilig ut!!![:)]
Vil også ha utsikt!![&o]

Utsikta var den avgjørende faktoren når vi kjøpte dette huset, hadde det ikke vært for den hadde jeg bodt i leiligheten vår enda. Med en gang vi hadde flytta inn gjorde jeg ikke annet en å glo ut av vinduet..heh..[:)]

ORIGINAL: Hebra

Du ser ikkje so mykje der i frå nei. Stranda ekje akkurat verdens navle, men greit nok når an e født og oppvokst der. E for min del kunne aldri ha bodd i en by, hakje takla presset..hehe.. [:D] 

Nei, verdensnavle kan en iallefall ikkje kalle det[:)] E kjem opprinnelig ifrå "trongevika" .. ikkje akkurat verdensnavle det heller.. Stortrivst i byn[:D][:D] Vekke ifrå alt alt bygdesladder, der naboen veit meir om deg, enn du sjøl gjer..

Nei, verdensnavle kan en iallefall ikkje kalle det[:)] E kjem opprinnelig ifrå "trongevika" .. ikkje akkurat verdensnavle det heller.. Stortrivst i byn[:D][:D] Vekke ifrå alt alt bygdesladder, der naboen veit meir om deg, enn du sjøl gjer..

Det må vere den einaste fordelen med å bo i by, at du slepp alt bygdesladdere. Men stort steg fra Hellesylt til Bergen da, enda godt du var innom Stranda og fikk en liten forsmak på bylivet før du for... Hehe..[8D] 

Det må vere den einaste fordelen med å bo i by, at du slepp alt bygdesladdere. Men stort steg fra Hellesylt til Bergen da, enda godt du var innom Stranda og fikk en liten forsmak på bylivet før du for... Hehe..[8D] 

Tja Stranda æ no litt større, so det va no greit det.. men e jubla den dagen e flytta ifrå Stranda[:)]

Back
Topp