Noen som vil se vielsen??

ORIGINAL: *Maik1*

Hahahahahahahaha....ikke enda....babysenga er pakka sammen og bært opp på kvisten![:D] Men tipper det blir en sen septembetidlig oktorberbaby på dere[:D][:D]

Når må jeg bli smelt på tjukka da? Så du tror ikke jeg er gravid allerede?

ORIGINAL: Reinbue

Hahahahahahahaha....ikke enda....babysenga er pakka sammen og bært opp på kvisten![:D] Men tipper det blir en sen septembetidlig oktorberbaby på dere[:D][:D]

jo du er nok det...derfor sen september[;)]

ORIGINAL: Mollå

Åååå så nydelig du var!!!
Så utrolig vakkert med hvitt bryllup!!

Gratulerer som nygifte, og ønsker dere virkelig alt godt i fremtiden!!

Så flott du var!! Nyydelig å se du gå opp gulvet der sammen med lille fine torje Dere er virkelig et flott par sammen!! Og ja jeg er enig - jeg tipper OKtober baby [8D][:D]

ORIGINAL: Reinbue

jo du er nok det...derfor sen september[;)]

jeg håper jeg får det til på først forsøk :P jeg blir så rastløs, vil ikke vente :P

Så flott du er!!! Gratulerer så masse [:D]

Fy flate Reinbue.................jeg er målløs! For en fantastisk video. Så heldige dere er som har det som et minne.
Vakker brud og nydelig vielse. Torje er til å spise opp....Dere ser virkelig lykkelige ut[:)][:)]
Lykke lykke til[:)]

ORIGINAL: Buble

Fy flate Reinbue.................jeg er målløs! For en fantastisk video. Så heldige dere er som har det som et minne.
Vakker brud og nydelig vielse. Torje er til å spise opp....Dere ser virkelig lykkelige ut[:)][:)]
Lykke lykke til[:)]

Ja, vi er kjempeheldige. En venn av oss har fått seg nytt utstyr, og har lyst til å satse på å tjene penger på å lage sånne videoer. Vi var første vielsen han filma, og fikk det helt gratis =) Sååå heldige =)

ORIGINAL: Vand

Herregud!!!!!! Tusen hjertelig takk for at du deler dagen med oss!!!  Tårene triller, du var bare helt nydelig som brud!!! Og lille Torje og Amund var to kjekke menn! [:D][:D][:D][:D]

så fin video,dere var så flotte alle sammen[:D]

nyyydelig!!!!!!!

fantastisk!

Herregud du er så vakker Reinbue!!!!

Nydelig seremonie!!! Gratulerer så mye og takk for titten[:)]

Back
Topp