noen som vil ha boller???

hegemw

Forumet er livet
jeg baker nemlig boller nå, deigen står til heving.
skal ha sjokolade biter i de, nam nam
 
bare å bestille så sender jeg, hehe
 
 
 
He he...jeg er hjemme alene jeg så jeg kan jo heller komme på besøk, bare slenge meg i bilen og ta bastøfosen over og kjøre til hjemlige trakter for meg, er selv egentlig fra Østfold[8D]
 
    Æ holl på å lage pizza! så du får sende ho Twinanne nån bolla eller ta ho på besøk.[:D]
 
Deilig. Har bakt boller selv  i dag, både med og uten sjokoladebiter (det sistnevnte for første gang faktisk) og nå hever pizza deigen seg.
 
Så flinke vi alle er i dag da[:D] Ordentlige husmoremner får'n si! Ha en super lørdagskveld dere.
 
    Vi bør jo kunne bake hvis vi e så heldi at vi får ett lite nurk inn i livet.. Hehe...[:D]
 
helt sant. Men hva med : strikking, hekling, sokkestopping, bruk av symaskin, lage bruk saus fra bunnen av, lapskaus, ribbe, steik + + + ++ + ++??? [:D] Min mann mener jeg burde gå på husmorskole[:D][:D]
 
ORIGINAL: Sarah

helt sant. Men hva med : strikking, hekling, sokkestopping, bruk av symaskin, lage bruk saus fra bunnen av, lapskaus, ribbe, steik + + + ++ + ++??? [:D] Min mann mener jeg burde gå på husmorskole[:D][:D]

 
Hm...Sarah hva mente din mann nå, er du udugelig på disse områdene og trenger å gå på husmorskole eller er du flink på disse områdene, he he...?
 
Jeg klarer meg bra på disse områdene, men det er nok lenge siden jeg har tatt i en symaskin nå. Men å stoppe sokker er da avlegs, he he....
 
Han pleier å si; "det er ikke sånn mamma gjør det".. Så da kan du kanskje gjette deg til resten Twianne
 
ORIGINAL: Sarah

Han pleier å si; "det er ikke sånn mamma gjør det".. Så da kan du kanskje gjette deg til resten Twianne

 
OK han er en bortskjemt mamma gutt altså!!!!! Sånn er det med den saken, du greier deg nok brukbart du tenker jeg[;)]
 
ja twinanne bare å komme det vettu :)
 
hater å sy på symaskin, kan kun strikke rett små ting, har strikket en genser til en dokke jeg hadde, ellers bare skjerf til dokkene.
hekle har jeg kun gjort litt på skolen, rundt glutekluter, måtte faktisk. så det skal jeg ikke gjøre mere var ikke noe gøy syns jeg.
 
så mamma får stå for heklingen, strikka klær for jeg kjøpe
 
men matr er jeg glad i å lage, men har blitt mye pose saus ja, var flinkere før.-
jeg har gått 1gk hotel og næringsmiddelfag så lærte grunnleggende ting der
 
    Kan strikke litt, men lærte mæ å hekle lue før påske og har laga 4 stk allerede!! Arti [:D]
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Sarah

Han pleier å si; "det er ikke sånn mamma gjør det".. Så da kan du kanskje gjette deg til resten Twianne


OK han er en bortskjemt mamma gutt altså!!!!! Sånn er det med den saken, du greier deg nok brukbart du tenker jeg[;)]
 
Hege det var fristendes å ta seg en tur gett, men du for kose deg med boller du og din bedre halvdel.
 
 
Jeg vil og ha, vil vil vil.... [:D]
 
Koser meg med smågodt og cola... Får trøste meg med det... [:)] Og farmen straks!!
 
selv om jeg aldri gjør de der husmortingene, betyr det ikke at jeg ikke kan det...
var med i en husmorkonkurranse for noen år tilbake, og mannen var kjempeskeptisk til mine prestasjoner,
men gjett hvem som vant??

men tilbake til saken, boller hørtes veldig godt ut! og jeg har jo nugatti i skapet [:)]
 
Jeg bakte boller igår, og har nå satt en ny deig [8D] Har besøk av søstra til samboi, og hu likte de så godt så da får jeg vel bake litt til..
 
Min sambo sier jeg er flink husmor! Bake, lage mat, strikke, brodere eeeelsker jeg, og sånne ting... [:)]
 
har senebetennelse, så jeg kan ikke bake boller.....
vil gjerne ha noen tilsendt[:D][;)]
 
Back
Topp