noen som vil gi

Mammasinegull

Glad i forumet
en kjempe sliten og hormonell gravid med vondt overalt, og som har hatt en dritt uke og ihvertfall en dritt dag, en klem ? og kanskje litt "dette blir en bedre uke " støv ....[8|]

[:(] sukk..

Huff, det hørtes ikke greit ut... Satser på at denne blir helt topp og med masse solskinn der du bor! *klemmepå* 

Alt ordner seg for snille jenter, og nå er det snart ny uke med nye strålende muligheter[:D] Tenk på at om bare noen uker har du en nydelig liten baby i armene og da er alt dumt glemt[:D]

Uffameg, det hørtes ikke bra ut! Satser på at den kommende uken vil bli bedre[:)] Bli med på treff i morgen på Jacob Aall klokka halv tolv[:D][:D]

Stor klem[:)]

stor klem:)

tidenes største -alt vil ordne seg å bli bedre klem er sendt over

sender deg den beste klemmen jeg fant, og så samlet jeg opp alt det "god-uke-neste-uke-støvet" jeg kunne komme over og pakket det ned i en diger eske, sender det med ilbud, de sa de skulle levere på døra di! Håper det virker!

ORIGINAL: mammentilHelle

en kjempe sliten og hormonell gravid med vondt overalt, og som har hatt en dritt uke og ihvertfall en dritt dag, en klem ? og kanskje litt "dette blir en bedre uke " støv ....[8|]

[:(] sukk..

Gir masse masse masse støv og masse masse klemmer [:)]

Sender en mega stor trøste klem og kaster litt hell i din retning slik at ikke bare neste men de kommende ukene forhåpentligvis blir bedre. 

ORIGINAL: happybaby

Dette kommer til å bli en kjempefin uke støv er sendt i kilovis til deg[:D]

stooooooooooooooooor klem

Herfra og[:D]

en STOR og VARM holdefastklem til deg og med "Altblirbradenneuka" Støv, sendes fra EVentyrskogen[:)]

Ha en fantastisk uke!!

Du skal få så mange klemmer du bare vil av meg :) 

Håper du også får en bedre uke :) *sender masse bedre-uke-støv*

TUSEN TAKK JENTER Det hjalp med gode klemmer på humøret ihvertfall [:D]

ORIGINAL: Julie*Lucas

Uffameg, det hørtes ikke bra ut! Satser på at den kommende uken vil bli bedre[:)] Bli med på treff i morgen på Jacob Aall klokka halv tolv[:D][:D]

visst denne gravide skrotten hadde fungert noenlunde så skulle jeg vert med på treff hver dag ! [;)] kos dere [;)]

Sender deg en god klem[:)]

Back
Topp