Noen som vil dele....

Her er det full rulle enda, selv om noen stillinger utgår. Det går sjelden mer enn én dag uten. Det blir selvsagt litt færre ganger iløpet av en dag enndet vi pleide, men jeg har ikke vært helt i form heller. Og er det en dag jeg ikke orker tilfredstiller jeg gjerne han isteden. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det full rulle enda, selv om noen stillinger utgår. Det går sjelden mer enn én dag uten. Det blir selvsagt litt færre ganger iløpet av en dag enndet vi pleide, men jeg har ikke vært helt i form heller. Og er det en dag jeg ikke orker tilfredstiller jeg gjerne han isteden. :-)

Beundringsverdig!!:-)

Beundringsverdig!!:-)

Takk, men tror mer det har noe med at vi ikke har vært sammen i mange år enda, så er litt i "honeymoon" fasen når det kommer til sex. Klarer aldri la være når jeg ser på ham, for jeg synes han er fantastisk deilig :p vi pleier å spøke om at det ikke er rart jeg er gravid slik som vi holder på :p :-)

Håper det ordner seg med mannen din etterhvert nå. Er visst noen menn som synes det er rart med en baby i magen. Min kan også synes det er rart innimellom, men litt fint også. Han holder meg en del på magen når vi har sexogså, for å ikke ignorere det faktum at jeg er gravid helt. Jeg synes det er kjempefint og kjemperomantisk. :-)

Takk, men tror mer det har noe med at vi ikke har vært sammen i mange år enda, så er litt i "honeymoon" fasen når det kommer til sex. Klarer aldri la være når jeg ser på ham, for jeg synes han er fantastisk deilig :p vi pleier å spøke om at det ikke er rart jeg er gravid slik som vi holder på :p :-)

Håper det ordner seg med mannen din etterhvert nå. Er visst noen menn som synes det er rart med en baby i magen. Min kan også synes det er rart innimellom, men litt fint også. Han holder meg en del på magen når vi har sexogså, for å ikke ignorere det faktum at jeg er gravid helt. Jeg synes det er kjempefint og kjemperomantisk. :-)

Så deilig å ha det sånn!!:-) Håper det forblir sånn!!:-) Det kommer seg nok.. Kanskje vi kan gjøre alt annet enn selve akten.. Tror jeg må prate med han om dette, for det frustrerer meg;-)

Har vel hatt sex 4-5 ganger etter positiv test. Byr meg litt imot, blir til og med uvél av sexscener i filmer osv, også er det vondt:( håper lysta kommer tilbake til høsten :-P

Her og er det labert, men faktisk på stigende kurs (håper jeg).
I begynnelsen orka jeg ikke, men så kom lysten tilbake. Problemet var at "miljøet" ikke akkurat er som det pleier, så vi må liksom finne ut av hva som er godt, og det tar innmari lang tid.

Og så kom vi til det punktet der han grua seg pga magen. Vi er egentlig ganske treige begge to, så når vi først har havna i grøfta blir vi der en stund.

Men for en stund siden var jeg klar som en egg, og tok tak (bokstavelig talt ;) ). Jeg oppå, med løst bekken og isjias, men men.... Og så tok vi en misjonstur noen dager etterpå. Nå er det blitt over en uke siden, men fordi han har vært bortreist. Så vi får se. Fortsettelse følger

her har det vært tørke nå i litt over tre uker, og det er lenge til oss å være. har vært så mye sykdom i huset at så fort den ene blir litt bedre så er den andre så elendig at man ikke greier. men lysten er der fra begge sin side, heldigvis. er en stor demper også at minsta ligger på vårt rom pga av sykdom, hun hadde egentlig flyttet inn på eget rom, men ble så dårlig at vi ikke turte å ha henne på eget rom. men så fort vi alle er friske igjen så blir hun på eget rom og vi i full sving igjen håper jeg da. =) merker jeg er i skikkelig 2 trimester for tiden. har konstant lyst og sliter med å ikke få lyst på gubben i løpet av dagen, oppptil flere ganger. ved forrige svagnerskap og det gangen før der, så hadde jeg så utrolig lite lyst konstant og det ble mer bare for å gjøre det. mens første gangen jeg gikk og denne så er lysten rett rundt hjørnet. =)

Så deilig å ha det sånn!!:-) Håper det forblir sånn!!:-) Det kommer seg nok.. Kanskje vi kan gjøre alt annet enn selve akten.. Tror jeg må prate med han om dette, for det frustrerer meg;-)

Ta en prat med han, det er lurt! Man kan jo være intime uten samleie, så det er en god start. Et tips er å ikke virke anklagende når du tar det opp, men si at du savner det, og så begynne forsiktif, og se om han blir med på det. :-)

Han har lyst skjønner du:-p Han blir kåt og alt det, men han vil ikke pga barnet i magen. Han tenker liksom på det, og har vært åpen om at det bare er pga dette. Han mister lysten på å ha selve økten pga tankene om at det er et levende menneske inni meg:-p
Min og var litt bekymret for det, men så fikk han lese litt om det, så ble han trygg igjen ;) det skal faktisk enormt mye til for å skade barnet (med mindre en er en av de få hvor legen har gitt beskjed om en må være forsiktig), den skal igjennom flere lag og "tunnelen" før en kommer potensielt inn til barnet. Kanskje det vil roe han å lese om det ;) og hvis ikke, så er det mye annet dere begge kan gjør for å holde hverandre fornøyd ;)

Ta en prat med han, det er lurt! Man kan jo være intime uten samleie, så det er en god start. Et tips er å ikke virke anklagende når du tar det opp, men si at du savner det, og så begynne forsiktif, og se om han blir med på det. :-)

Ja, vi har snakket om det, på en fin måte:-) Han sier han ikke har noen problemer med "førkosen" men selve økta! Så det går nok bra:-) Kanskje han plutselig vil økta også etterhvert. Men jeg må ikke forvente det;-)

Har vært tørketid for min del i 3 uker ca frem til i går :P Var ikke spesielt godt pga sårhet og at det har trukket seg sammen der nede, men nærheten og intimiteten var fantastisk <3
Mannen syns vel også at det er litt rart mtp at det er to barn i magen, men det går :) Han lider hvertfall ingen nød for å si det sånn ;)

Her har det blitt totalt rutinepreget, alltid helt likt. Hver tredje kveld når vi legger oss. Han snur seg mot meg, vi kliner, han varmer meg opp med hånda si litt her og der, han får en ikke helt ferdig bj, og så avsluttes det ved at jeg ligger på rygg og han sidelengs. I fem min. Så sånn er det. :/ Ikke for det, rent fysisk funker det, og det er bra stilling både for mage, utrolig kjipt bekken og mitt nesten fravær av blodtrykk og dermed energi, bare at innimellom hadde det vært kos å ikke føle seg som en robot i senga... MEN, bedre enn ikkeno, og bør vel nevnes at han også har hatt sitt å slite med, vært innlagt de første 3,5 mnd av svangerskapet bl.a. pga ekstrem mangel på b12, som medfører ekstrem trøtthet, depresjoner osv... Håper virkelig det kommer tilbake til gode gamle dager når fødselen og alt den medfører er ferdig!

MEN, vis kjæresten din noen artikler om sex under svangerskapet. Det er jo bare positivt for bebis at mor har det fysisk og emosjonelt bra.

Sent from my iPad using Tapatalk

Nei det er vel omtrent som normalt, er bare litt kjipere stillinger pga mage og bekken plager men oppfinsomheten lenge leve. Vi har alltid hatt et bra og heftig sexliv så veldig glad for det :)

Tja, her er det litt opp og ned... Jeg sovner ofte på sofaen, og ligger jeg i senga er som regel mini på 4 midt i mellom oss... Koselig det, men blir lite voksenintimitet av det for å si det sånn!

Her er det ganske bra igrunn, og har vært det hele svangerskapet. Han reiser mye da, så når han kommer hjem har vi hatt tid til å savne hverandre fært! Har like lyst på han nå som for 14 år siden! Begrenser seg jo litt i perioder når loppa er syk eller andre ting dukker opp! Men jevnt over er det vel 2-3 ganger i uka tror jeg! Forrige gang var jeg ikke så hypp på sengekos (tror begge var like redde for å ødelegge mini i magen), men denne ganger kjennes det som at lysten har økt gitt :)

Her er det ganske bra igrunn, og har vært det hele svangerskapet. Han reiser mye da, så når han kommer hjem har vi hatt tid til å savne hverandre fært! Har like lyst på han nå som for 14 år siden! Begrenser seg jo litt i perioder når loppa er syk eller andre ting dukker opp! Men jevnt over er det vel 2-3 ganger i uka tror jeg! Forrige gang var jeg ikke så hypp på sengekos (tror begge var like redde for å ødelegge mini i magen), men denne ganger kjennes det som at lysten har økt gitt :)
Vi har en fra før vi også, men han hadde samme synspungt på det da, som nå.. Ikke noe mere "naturlig" denne gangen;-)

Noen andre som har blitt veldig ømm og sår der nede? Det er vist normalt i svangerskap, men setter en demper på sexlivet mitt :(

Noen andre som har blitt veldig ømm og sår der nede? Det er vist normalt i svangerskap, men setter en demper på sexlivet mitt :(

Jeg slet med Vestibulitt i 10 år, med mye sårhet og smerte under sex. Jeg ble friskmeldt et halvt år før vi begynte babylaging. Ja, jeg og blir sår og øm nå, spesielt etterpå, men det er heldigvis ikke i nærheten av de smertene jeg slet med før...
Slapp godt av, ikke la smertene ta over tankene før samleiet, bruk glidemiddel (det er absolutt ingen skam, bare husk å bruke riktig type for deg), og ta gjerne noen avspenningsteknikker før dere går til sengs :)

Jeg slet med Vestibulitt i 10 år, med mye sårhet og smerte under sex. Jeg ble friskmeldt et halvt år før vi begynte babylaging. Ja, jeg og blir sår og øm nå, spesielt etterpå, men det er heldigvis ikke i nærheten av de smertene jeg slet med før...
Slapp godt av, ikke la smertene ta over tankene før samleiet, bruk glidemiddel (det er absolutt ingen skam, bare husk å bruke riktig type for deg), og ta gjerne noen avspenningsteknikker før dere går til sengs :)
Ja jeg sa til han hvis det skulle bli noe mer på han i nærmeste fremtid så måtte han skaffe glidemiddel ;)
Kjenner at jeg må vær forsiktig når jeg tørker med etter toalettbesøk også :P

Den siste uken /2 har dt plutselig økt veldig ! Har ikke vært mye å skryte av før nå ! Mere avsmak nesten! Rart det snur seg sånn ;)

Back
Topp