Noen som vil dele....

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hvordan sexlivet er om dagen? :-)
Her har mannen satt strek... Syntes igrunn det er litt trist...

Her er det jeg som er bremsen. Lysten er der men gjør så vondt når han legger litt vekt på magen min. Så prøver ut litt forskjellige stillinger men ikke noe som har falt helt i smak enda på grunn av bekkenet.

Uff da, det var synd :(
Har vært litt labert i det siste, men virker som det tar seg opp igjen nå ;) men med vondt i halebeinet, venstre side av hoften ved leddet, stor mage, kvalme og halsbrann så er det ikke alltid så lett :P

Huff, her er det jeg som har lyst. Men ikke han:-( Håper lysten deres kommer tilbake, og at vondtene deres forsvinner:-)

Lysten er der på meg. Energien på samboeren er det værre med... han jobber mye skift for tiden, så han er for sliten til å "leke" som vi pleier å si... men nå har halsbrannen kommet for fullt her, så den trekker ned lysten min og. Men vi leker så ofte vi har mulighet, til tross for bekkenplager.

*poff*

Last edited:
Her er det minimalt.. :(((

Her er det magert gitt :(
Vi har hatt skikkelig deilig, ordentlig sex 1 gang siden oktober og det var for noen dager siden.
Alt annet har vært mer nødløsning i sambos favør.
Helt ok for meg, magen har strammet seg og vært vond etter O'ene mine så jeg lar være.
Bekkenet gjør vondt i de fleste stillinger slik at jeg ikke slapper av. I tillegg til en liten aktiv krabat i magen som gjør at jeg føler at kroppen min ikke er "meg" lenger.

Synes det er veldig trist, vi har hatt et suverent sexliv gjennom mange,mange år <3

Her har vi hatt sex 2 ganger etter jeg ble gravid.. Men det er ikke fordi vi ikke har lyst, men har hatt så mange blødninger så ingen av oss vil utfordre sjebnen... Men passer på å tilfredsstille han selv om det ikke blir noe på meg:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Noe mindre er det nok nå ja. Men vi er gode med hverandre gjennom hele dagen på andre måter og koser oss med magen når vi legger oss. At vi har litt mindre sex har ikke satt noen demper på forholdet. Er liksom en "ny fase", hehe..

Vi har da sex, noe mindre enn før. Men da var det nesten annen hver dag. Men nå er det to til tre i uka. Ofte fordi jeg sovner så fort. Men vi har funnet noen stillinger som funker ennå. :)

"Godt" å se at det er flere som "sliter litt" med dette:-p

Kan jo vær et lite tips å gi han "happy ending" for å vekke sexlysten hans igjen :P
Han har lyst skjønner du:-p Han blir kåt og alt det, men han vil ikke pga barnet i magen. Han tenker liksom på det, og har vært åpen om at det bare er pga dette. Han mister lysten på å ha selve økten pga tankene om at det er et levende menneske inni meg:-p

her har sexlivet vært kjempe kjipt i mange år alt :P går litt i perioder med mannen.
etter skulder operasjon og rygg operasjon har det bare blitt sånn :/ siste 1 1/2 året har han slitt med lite følelse der nede, og ingen glede av litt kos. så forsvinner jo automatisk lysten og desverre... om det først blir noe, er det så fort over at jeg ser nesten ikke meningen lenger, så nøyer meg med litt stryking på ryggen om kvelden før vi sover.

her har sexlivet vært kjempe kjipt i mange år alt :P går litt i perioder med mannen.
etter skulder operasjon og rygg operasjon har det bare blitt sånn :/ siste 1 1/2 året har han slitt med lite følelse der nede, og ingen glede av litt kos. så forsvinner jo automatisk lysten og desverre... om det først blir noe, er det så fort over at jeg ser nesten ikke meningen lenger, så nøyer meg med litt stryking på ryggen om kvelden før vi sover.
Det hørtes litt trist ut:-p Hihi... Det pleier ikke være så ofte til vanelig her heller, men litt bedre enn det du beskriver;-) Men så skal det sies at her er begge friske da, ingen rygg skulder og skylde på her i gården;-)

Det hørtes litt trist ut:p Hihi... Det pleier ikke være så ofte til vanelig her heller, men litt bedre enn det du beskriver;-) Men så skal det sies at her er begge friske da, ingen rygg skulder og skylde på her i gården;-)
hehe, er blitt så vant til det :P er selvfølgelig veldig kjedelig, og jeg savner det veldig. men får bare ta tiden til hjelp, kanskje det kan bli bedre igjen med tiden :P

hehe, er blitt så vant til det :P er selvfølgelig veldig kjedelig, og jeg savner det veldig. men får bare ta tiden til hjelp, kanskje det kan bli bedre igjen med tiden :P
Håper det:-)

Back
Topp