Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo vær et lite tips å gi han "happy ending" for å vekke sexlysten hans igjenHuff, her er det jeg som har lyst. Men ikke han:-( Håper lysten deres kommer tilbake, og at vondtene deres forsvinner
Han har lyst skjønner du Han blir kåt og alt det, men han vil ikke pga barnet i magen. Han tenker liksom på det, og har vært åpen om at det bare er pga dette. Han mister lysten på å ha selve økten pga tankene om at det er et levende menneske inni megKan jo vær et lite tips å gi han "happy ending" for å vekke sexlysten hans igjen
Det hørtes litt trist ut Hihi... Det pleier ikke være så ofte til vanelig her heller, men litt bedre enn det du beskriver;-) Men så skal det sies at her er begge friske da, ingen rygg skulder og skylde på her i gården;-)her har sexlivet vært kjempe kjipt i mange år alt går litt i perioder med mannen.
etter skulder operasjon og rygg operasjon har det bare blitt sånn :/ siste 1 1/2 året har han slitt med lite følelse der nede, og ingen glede av litt kos. så forsvinner jo automatisk lysten og desverre... om det først blir noe, er det så fort over at jeg ser nesten ikke meningen lenger, så nøyer meg med litt stryking på ryggen om kvelden før vi sover.
hehe, er blitt så vant til det er selvfølgelig veldig kjedelig, og jeg savner det veldig. men får bare ta tiden til hjelp, kanskje det kan bli bedre igjen med tidenDet hørtes litt trist ut Hihi... Det pleier ikke være så ofte til vanelig her heller, men litt bedre enn det du beskriver;-) Men så skal det sies at her er begge friske da, ingen rygg skulder og skylde på her i gården;-)
Håper dethehe, er blitt så vant til det er selvfølgelig veldig kjedelig, og jeg savner det veldig. men får bare ta tiden til hjelp, kanskje det kan bli bedre igjen med tiden