Noen som vil dele navn? ;)

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Vår førstefødte heter Ada, og vi lurer litt på Sofie til tuppa i magen. Har svært få navn vi er enige om, men liker enkle, korte navn. Noen som vil dele sine navn? :)

Niesen min heter Celine :) jeg liker navnene Isabelle, Aurora og Denise. Men de er kanskje ikke så korte :p Sofie er også veldig pent da :)

Ada og Sofie passer jo kjempe godt! :) Jenta vår heter Leah Sofie og vi lurte på Ada og et navn til hvis vi fikk jente, synes at Ada og Leah også passer fint sammen :) Guttenavn har vi ikke, så håper vi finner et når han kommer ut :P

Last edited:
Vi har en Odin fra før. Lillebror har ikke fått navn enda, men er nok Johan som er mest sannsynelig akkurat nå. Med mellomnavn som oppkalling etter bestefaren hans. :)

Lillejenta vår skal hete Ella :) stod mellom Ella og Leah, synes de passer så godt sammen også (ikke i ett navn altså), så viss det blir en fremtidig lillesøster, blir det nokk Leah på henne :p

Ada og... Eva? :P
Ada og Sofie er begge nydelige navn. Av korte jentenavn liker jeg også Ylva og Dina.

Vi foretrekker også korte navn, favoritten så langt er Ask.

Ada og... Eva? :P
Ada og Sofie er begge nydelige navn. Av korte jentenavn liker jeg også Ylva og Dina.

Vi foretrekker også korte navn, favoritten så langt er Ask.
Hahaha, tanken på navnet Eva slo meg her, men sekundet senere da jeg sa de navna sammen så skjønte jeg at det aldri kunne skje :P Haha ;)

Alicia har vi tenkt på da mormor til mannen døde da sønnen vår var 3 uker og hun heta Alice til mellom navn ! de hadde veldig godt forhold og hun var en herlig dame / bestemor / oldemor :) så oppkaller gjerne etter henne .. Alida er også veldig fint , niesa mi heter det :D

Last edited:
Jeg har vurdert Aria selv, men samboer er ikke med på det. Har gått bort i fra det nå :/

Nå lurer vi litt på Selma... Det er jo veldig fint :D

Back
Topp