Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Innser at det muligens ikke skjer noe her , og at det da blir igangsetting i morgen !
Noen som har erfaring med det og vil dele ?[emoji3]
Noen som har erfaring med det og vil dele ?[emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble satt i gang med min første, og hadde en veldig fin opplevelse med det![emoji1303] fikk ballong kl 12, denne datt ut kl 16, da tok de vannet. Da begynte riene ganske med en gang. Fikk epidural kl 19, som tok bort alle smertene[emoji7] trykketrang kl 20.30 og kl 21.26 var han ute[emoji1303] syns det var supert å slippe å reise med vonde rier, men være på sykehuset fra begynnelsen av, å få det jeg trengte av smertestillende med en gang![emoji38][emoji1362]
Jeg ble satt igang med første. Veldig positiv opplevelse. Først ballong, så tok de vannet. Ettersom kroppen ikke reagerte så mye på det, gav de neg drypp. Det fikk fart på sakeneMasse lykke til! [emoji813]
Så greit det hørtes ut! Gikk rimelig kjapt også ![emoji4]
Med første mann gikk d av seg selv og alt var over på 12 timer! Håper jeg slipper sånn kjempe lang fødsel over flere døgn ! Vil ikke være alt for lenge borte fra sønnen vår ! Det er liksom d verste !
Det gikk egentlig veldig fort! Håper det gjør deg med deg også[emoji173]️ skjønner det, men sønnen din har det sikkert kjempefint hos andre også[emoji16]
Ble satt i gang for et par uker siden, og hos meg gikk det tregt. Ble satt i gang med ballong på mandag som ble dratt ut på tirsdag da åpningen var ca 2 cm. Hormoninnlegg ble lagt inn både tirsdag og onsdag, uten noe annen særlig funksjon enn maserier. Torsdag formiddag ble vannet tatt, og det satte fart på sakene. Fødte samme kveld. Ser at det har gått raskere med de over her, håper det gjelder deg også[emoji56]
Ja! Håper det!
Tviler ikke på at han kommer til å ha det vondt i det hele[emoji4]er bare dette mammahjertet[emoji173]️
Satser på at du føder fort og greit, og er tilbake til sønnen din på null komma niks![emoji16][emoji1317] masse lykke til i dag!
Jeg kan dele!!Jeg ble satt i gang forrige fredag med modningspiller. Etter to piller satte riene i gang omsider kl 2:30, og rundt klokka 4 var hun ute! Helt fantastisk fødsel om jeg så må si det. Selvom jeg måtte vente litt før det satte i gang og hadde hode fult av tanker.
Følte meg godt passet på og pressingen varte bare 8 min før hun var ute og jeg følte jeg hadde full kontroll hele veien.
Skal sies at min første fødsel var også relativt rask på 5 timer tilsammen, men jeg hadde 90 min med press rier, som er ganske heftig. Da jeg fikk beskjed om at jeg skulle settes igang ble jeg litt engstelig fordi jeg tenkte at alt skulle være så "naturlig" også hadde jeg jo hørt om storm rier og maserier og at det kan ta dager etc. Men hele opplevelsen kunne ikke bli bedre. De bare gir kroppen din et lite push! Lykke til!!![]()
Så bra å høre! Nå starter vi snart[emoji4]takk for din erfaring[emoji4][emoji1360]