Noen som vil dele bilder av positive billigstrimler??

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Altså positive... Gjerne dere som har fått tydelige streker... Hvis dere har noen bilder, skriv hvilken uke den er tatt i også da ;)
Får fortsatt bare 2-3 på ukeindikator og det bekymrer meg!! :/ Selv om jeg er "bare" 5+0 eller 5+1. Får sterke billigstrimler...

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det ikke slik at digitale viser enten ikke gravid- gravid 1-2 eller gravid 2-3? Trodde ikke de viste mer enn det. Den viser fra unnfangelse og ikke fra første dag i siste mens, og det er jo for de fleste av oss to uker mindre enn hva vi altså egentlig er på vei. Jeg har bilder i dagboka mi om du vil se.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

De viser opp til 3+....
Og det gjør de hvis man har over 2000 i hcg...

De viser opp til 3+....
Og det gjør de hvis man har over 2000 i hcg...

Stemmer det! Jeg tester ikke mer etter at jeg vet med sikkerhet at jeg er gravid for å slippe slikt unødig stress. Om jeg hadde lurt ville jeg heller tatt blodprøve hos legen for å se at hcg steg bra. Jeg kjøpte bare digital uten ukeindikator. Hvis du er en person som har mange MA bak deg så kan jeg skjønne at du gjerne vil følge med, men husk at det mest vanlige er at kroppen rydder opp etter seg selv. Altså ved at du begynner å blø og da vet du det tidligere enn at hcg minker, for det går mye saktere enn smertene og blødningen. Vi får håpe resten av oss slipper å oppleve det.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Stemmer det! Jeg tester ikke mer etter at jeg vet med sikkerhet at jeg er gravid for å slippe slikt unødig stress. Om jeg hadde lurt ville jeg heller tatt blodprøve hos legen for å se at hcg steg bra. Jeg kjøpte bare digital uten ukeindikator. Hvis du er en person som har mange MA bak deg så kan jeg skjønne at du gjerne vil følge med, men husk at det mest vanlige er at kroppen rydder opp etter seg selv. Altså ved at du begynner å blø og da vet du det tidligere enn at hcg minker, for det går mye saktere enn smertene og blødningen. Vi får håpe resten av oss slipper å oppleve det.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Har kun hatt SA'er før ikke MA. Men da begynte hcg å synke før jeg blødde begge gangene.. Er det vanligst at man blør først? Har tatt hcg prøver hos legen. Tok 13, 15 og 17 dpo. Da var de på 56, så 146, så 415. Så de har steget fint. Er på 22 dpo idag og tok ny hos legen idag. Får svarene imorgen :)

Tok disse to nå: ser ut som hcg hvertfall ikke synker...

ImageUploadedByBV Forum1399478754.062781.jpg

ImageUploadedByBV Forum1399478779.348216.jpg

ImageUploadedByBV Forum1399478731.098143.jpg
Litt crazy bilde, men det var det jeg sendte til samboeren min i tilfelle han ikke fatta hva testen var;) her testet jeg vel 3+6 eller noe!

Altså positive... Gjerne dere som har fått tydelige streker... Hvis dere har noen bilder, skriv hvilken uke den er tatt i også da ;)
Får fortsatt bare 2-3 på ukeindikator og det bekymrer meg!! :/ Selv om jeg er "bare" 5+0 eller 5+1. Får sterke billigstrimler...

Men 2-3 på uke indikatoren er 4-5 i "virkeligheten" leste jeg:) så det stemmer ca jo det!! De regner uker fra unnfangelsen så du må plusse på ukene før selv:)

Har kun hatt SA'er før ikke MA. Men da begynte hcg å synke før jeg blødde begge gangene.. Er det vanligst at man blør først? Har tatt hcg prøver hos legen. Tok 13, 15 og 17 dpo. Da var de på 56, så 146, så 415. Så de har steget fint. Er på 22 dpo idag og tok ny hos legen idag. Får svarene imorgen :)

Tok disse to nå: ser ut som hcg hvertfall ikke synker...

Vis vedlegget 60311

Vis vedlegget 60312

Får håpe spira klorer seg fast nå. Lykke til med prøvesvar i morgen.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Den svake er 3+4, den sterke er idag, 5+6 :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Vedlegg

• 1399485487841.jpg
    1399485487841.jpg
    30,6 KB · Visninger: 23
  • 1399485539840.jpg
    1399485539840.jpg
    33 KB · Visninger: 23
Back
Topp