Noen som vil bytte?

ORIGINAL: Jaybird

Mange stooooooore bryststørrelser her. Tror jeg beholder mine=P. Er ikke like ille i dag, heldigvis. Men i går var det fryktelig vondt!

FruStina: Blir det ikke fryktelig varmt med ull-innlegg om sommeren da? Uansett, verdt å prøve=)

neida, ull-innlegg puster, og så man blir ikke svett eller no [:)] Har mine klare jeg, for minste kulde så gjør det voooooooondt

ORIGINAL: turteldue

huff...
i know what you mean.. mine er STOOORE og ømme...

de har blåst seg opp:P hahahahhaa

Nesten så noen lurer seg inn med ballpumpe midt på natta=P. haha. Finnes det en puppefe, mon tro?

bytter gjerne hvis du tar kvalmen min (er 24 timer i døgnet...)
[:)][:D][:)][:D][:D][:D]

huff...

Nesten så noen lurer seg inn med ballpumpe midt på natta=P. haha. Finnes det en puppefe, mon tro?

HAHAHAHAHA ja... på en mnd har jeg gått fra en big G til en GIGANTISK I... :-S

huff...

HAHAHAHAHA ja... på en mnd har jeg gått fra en big G til en GIGANTISK I... :-S

O.o WOW!

Kan ikke si jeg er misunnelig nei. Håper det går over snart.  Fikk plutselig noen flashback fra da jeg skulle begynne å amme lillemor. DET var vondt det!

Noe man kan gjøre for å forebygge amme vondter? Smøre brystvortene eller noe?

det finnes en fantastisk salve på tube man får kjøpt på apoteket, tror den heter purelan....er helt fantastisk, kan faktisk bruke den på leppene og, de blir veldig myke og gode hahaha[:D][:D][:D]
den er virkelig og anbefale[:)]

ORIGINAL: bolledeigen

det finnes en fantastisk salve på tube man får kjøpt på apoteket, tror den heter purelan....er helt fantastisk, kan faktisk bruke den på leppene og, de blir veldig myke og gode hahaha[:D][:D][:D]
den er virkelig og anbefale[:)]

Aaah, flerbruk. Det likær jeg. Får sjekke ut det også. Merker jeg gleder meg til lønning nå!

Back
Topp