Noen som vil bytte?

Jaybird

Gift med forumet
Noen som vil bytte pupper? Bytter helst til noen som gjør mindre vondt! Bare vært øm i brystvortene hele uka. Men nå plutselig ble de kjempeømme igjen og vonde. Har voksesmertestikk også[8D].

Hmm... Tror jeg er gravid[8D]

Anyway: Noen som vil bytte? Tar helst fra C og opp;)

Sårri, har like ømme tits selv[8D] Pluss at mine har vokst litt, så jeg vil gjerne ha de for meg selv, hihih[:D]

Hihi... jeg kan avlaste deg og ta de for en liten periode[:D] Mine er bare litt ømme så de er til å leve med foreløpig[:D] Så kan vi bare bytte tilbake når du er klar for det[:D]

hihihi<3<3

Du er søt!
Bestiller time hos plastic fantastic med det samme!

Frøken S: Mine har også vokst! En hel str... men de var ikke store fra før akkuart^^. Måte på hvor mye de kan vokse=P

Hihi... vi er jo her inne for å hjelpe[8D][:D] Så jeg tilbyr meg mer enn gjerne[:D] Men jeg lekker litt fra mine pupper da så håper du kan leve med det for en periode[8D][:D]

Lekker? O.o. Jaja, kan leve med det;) Så lenge det ikke er rust på dem;).

ORIGINAL: Jaybird

hihihi<3<3

Du er søt!
Bestiller time hos plastic fantastic med det samme!

Frøken S: Mine har også vokst! En hel str... men de var ikke store fra før akkuart^^. Måte på hvor mye de kan vokse=P

Jeg har tatt i bruk en BH som egentlig er for stor, men som passer perfekt nå[:D] Deilig! Har ikke så store fra før jeg eller, for å si det sånn...[:-]

Lekker? O.o. Jaja, kan leve med det;) Så lenge det ikke er rust på dem;).

Hihi... det er bare melkeproduksjonen som er i gang[:D] Slik har det vært i de to andre svangerskapene også[:D] Ikke mange uker til det må bli tatt i bruk ammeinnlegg her ser du[:)] Så hvis du kan leve med det så er jeg med på en byttings[:D] Så kan jeg få kjenne på hvordan det er å ha så vondt og du hvordan det er å ha lekkasje[:D]

ORIGINAL: Frøken S
Jeg har tatt i bruk en BH som egentlig er for stor, men som passer perfekt nå[:D] Deilig! Har ikke så store fra før jeg eller, for å si det sånn...[:-]

Ja, er det ikke morro!!! Har vært veldig sjalu på lillesøsteren min, som faktisk har litt str. Men nå kan jeg bruke bh-en hennes! Er noen symptomer som er veldig positive[:)]

ORIGINAL: Frøken S

Ja, er det ikke morro!!! Har vært veldig sjalu på lillesøsteren min, som faktisk har litt str. Men nå kan jeg bruke bh-en hennes! Er noen symptomer som er veldig positive[:)]

Jo, det er veldig moro[:D] Ja, sånne symptomer kan jeg ikke få nok av, egentlig, hehe. Men er det sånn at de krymper tilbake til vanlig str etter at man er ferdig med å være gravid og amme og alt sånt? [:-]

Har ikke gjort dette før. Men hos noen så skjer det, andre får beholde str. Men tror de fleste mister mye av str.

Til gjengjeld så skal de jo bli enda større når melka kommer! Wohooo!

Gleder meg til melka kommer ja! Men de krymper vel litt når det forsvinner mye melk på relativt kort tid.. Jaja, den tid den sorg[:)]

Ville ikke kasta bhene fra før svangerskapet, for å si det sånn;)

jeg vil gjerne ha noen vonde pupper.. fordi jeg har ikke noe særlig symptomer.. men jeg vil gjerne ha noen.. så send gjerne litt vonde pupper og kvalme til meg sånn at jeg vet jeg er gravid...

jeg git bort mine pupper... de er store og hovne... og til tider veldig vonde[8|] men vil bli kvitt de pga str... er vanligvis en passe e-cup... men nå måtte jeg kjøpe meg to F CUPER!!!

Gad! hjelpes... Håper de ikke vokser noe mer hehe

ORIGINAL: nadja1986

jeg git bort mine pupper... de er store og hovne... og til tider veldig vonde[8|] men vil bli kvitt de pga str... er vanligvis en passe e-cup... men nå måtte jeg kjøpe meg to F CUPER!!!

Gad! hjelpes... Håper de ikke vokser noe mer hehe

hihi, de gjøøøøør de....ertaberta [:)] har e/f selv....viste ikke helt åssen jeg skulle få skvisa de på plass jeg når melka kom [;)]. Men til Jaybird....tror ikke jeg har lyst til å bytte, for jeg nyter bare litt ubehag og tyngde i dem, og vet hvor inn i granskauen vondt det kan være. Men om det er mest brystvortene som er såre, så har jeg et meget godt råd, kjøp ull-innlegg. De lindrer veldig

Du kan få mine.... jeg gikk fra B-C til E-F  sist svangerskap og der har de blitt selv om melka forsvant fort.... Gruer meg veldig til de begynner å vokse.... har heldigvis ikke vokst så mye til nå... å er bare ømme litt i slutten av dagen... [;)]

Mange stooooooore bryststørrelser her. Tror jeg beholder mine=P. Er ikke like ille i dag, heldigvis. Men i går var det fryktelig vondt!

FruStina: Blir det ikke fryktelig varmt med ull-innlegg om sommeren da? Uansett, verdt å prøve=)

huff...
i know what you mean.. mine er STOOORE og ømme...

de har blåst seg opp:P hahahahhaa

Back
Topp