Noen som vil bli buzzadorer?

monicabebe

Forumet er livet
jeg har endelig vært med på en kampanje som buzzador, og syntes det var artig. Vet jo at en del av dere er buzzadorer allerede, men hører likevel om noen er interessert.

HVis noen vil bli vervet så er det bare å sende meg en PM med fullt navn og mailadresse, så kan jeg verve.

Som buzzador kan man få prøve nye produkter og får nok vareprøver til at man kan dele ut til en del venner/bekjente.

Jeg buzzet Hipp fruit break yoghurt, og det var populært i lunsjgjengen her. Alle har jo barn i samme alder som Mari sånn ca.

Så gøy - jeg er jo buzzador allerede, men har ikke vært med på noen kampanje på en stund... ikke siden rett før August ble født. Håper det kommer flere med barnemat og slikt etter hvert som August vokser seg til.

Hvordan funker det????

Man melder seg inn og registrerer en del detaljer om seg selv, og dersom Buzzador får inn kampanjer som man passer til får man mail hvor man kan melde sin interesse... så blir et visst antall buzzadorer trekt ut til å delta i kampanjen.

Om man trekkes ut får man tilsendt opplæringsbrosjyre og en mengde vareprøver som man skal dele ut til venner, familie og bekjente, og snakke om produktet, og så skal man rapportere tilbake hva folk synes om produktet.

Man får poeng for rapporter, og for kampanjer man deltar i (og for å verve folk) og de som har høyest poeng når det fordeles kampanjer får først....

Selv har jeg deltatt på flere kampanjer: kattemat, ketshup, pastiller, kosttilskudd, filmklubb på nettet og ris

Jeg er allerede[:D]
Har nettopp avsluttet bredbåndet, så håper jeg snart får tilbud om noe nytt. [:D]

Back
Topp