noen som vet

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
om en side der det står biler ønskes kjøpt??
finner ingen jeg[8|]

Kanskje det er bare meg, men jeg syns ikke det var rart og ser heler ikke hvorfor det skulle finnes en slik side. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Kanskje det er bare meg, men jeg syns ikke det var rart og ser heler ikke hvorfor det skulle finnes en slik side. [8D]

fordi at de som ønsker bil kan få "annonsere" det på nettet, på samme måte som de som skal selge??
istedet for at de som skal selge bare sitter å venter på telefon, kan de heller kontakte folk som ønsker bil.

er en del ønskes kjøpt annonser blant tilsalgs annonsene på autodb.

ORIGINAL: stine_s

fordi at de som ønsker bil kan få "annonsere" det på nettet, på samme måte som de som skal selge??
istedet for at de som skal selge bare sitter å venter på telefon, kan de heller kontakte folk som ønsker bil.

Daaa... [8|] Jeg vet hva en "ønskes kjøpt" annonse har slags formål.

Er nok en grunn til at det ikke fins, tenker jeg bare..

ORIGINAL: stine_s

Daaa... [8|] Jeg vet hva en "ønskes kjøpt" annonse har slags formål.

Er nok en grunn til at det ikke fins, tenker jeg bare..

du skrev at du ikke ser hvorfor det skulle finnes en slik side, derfor svarte jeg bare på hvorfor det skulle finnes en slik side [:D]

ORIGINAL: Marlu

hadde ikke vært så dumt med en sånn side nei...Er jo mange som har bil(er) stående som de vurderer å selge [:)]

vet ikke om det finnes, men går sikkert an å sette inn en annonse i lokalavisen.

ja vet lokalavisen her har, men det står ikke særlig mange annonser der

kan jeg spørre hvilket merke dere evt har planer om å selge?

ORIGINAL: turboquattro

kan jeg spørre hvilket merke dere evt har planer om å selge?

det er en vw polo colour consept

Back
Topp