x1xAmalieHelensMamma
Gift med forumet
om en side der det står biler ønskes kjøpt??
finner ingen jeg[8|]
finner ingen jeg[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Kanskje det er bare meg, men jeg syns ikke det var rart og ser heler ikke hvorfor det skulle finnes en slik side. [8D]
ORIGINAL: stine_s
Kanskje det er bare meg, men jeg syns ikke det var rart og ser heler ikke hvorfor det skulle finnes en slik side. [8D]
fordi at de som ønsker bil kan få "annonsere" det på nettet, på samme måte som de som skal selge??
istedet for at de som skal selge bare sitter å venter på telefon, kan de heller kontakte folk som ønsker bil.
ORIGINAL: stine_s
fordi at de som ønsker bil kan få "annonsere" det på nettet, på samme måte som de som skal selge??
istedet for at de som skal selge bare sitter å venter på telefon, kan de heller kontakte folk som ønsker bil.
Daaa... [8|] Jeg vet hva en "ønskes kjøpt" annonse har slags formål.
Er nok en grunn til at det ikke fins, tenker jeg bare..
ORIGINAL: Marlu
hadde ikke vært så dumt med en sånn side nei...Er jo mange som har bil(er) stående som de vurderer å selge [:)]
vet ikke om det finnes, men går sikkert an å sette inn en annonse i lokalavisen.
ORIGINAL: turboquattro
kan jeg spørre hvilket merke dere evt har planer om å selge?
ORIGINAL: turboquattro
http://forum.vwaudi-club.no/
der er det en ønskes kjøpt kategori.