Noen som vet?

Elis84

Glad i forumet
Hvor babyen bør sove om natta? Har hørt at de bør sove på pappaen sin side pga at de våkner oftere ved siden av mamma pga av lukta av morsmelka.. Men virker jo mer tungvint. Hva tenker dere?

alltid hatt ungen forsiden av meg og de har ikke vært mye våken om natten.

Har jeg hørt/lest også, men jeg hadde Lillemor på min side. Hadde blitt veldig tungvint å gå rundt senga for å ta henne opp, amme og gå tilbake å legge henne igjen. [&:] Ikke noe problem med å ha henne på min side. [;)]

ORIGINAL: S.Reve

Ved siden av meg i vuggen,men ble mye samsoving i starten,sovnet under amminga [8D]

Sånn ble det her også! Sovnet hver gang jeg!

Starter med å ha henne på min side da det er mye natt amming i starten, men når vi skal starte med å avvenne nattammingen tenker jeg at vi kanskje bytter side slik at morsmelklukta blir flyttet litt lenger unna, og far kan prøve å roe henne litt uten at jeg må gi melk :)

ORIGINAL: Sjokkis

Starter med å ha henne på min side da det er mye natt amming i starten, men når vi skal starte med å avvenne nattammingen tenker jeg at vi kanskje bytter side slik at morsmelklukta blir flyttet litt lenger unna, og far kan prøve å roe henne litt uten at jeg må gi melk :)

Det hørtes veldig lurt ut! [:D]

ORIGINAL: S.Reve

Ved siden av meg i vuggen,men ble mye samsoving i starten,sovnet under amminga [8D]

hehe, her og.[:D] Fant ut at det var bedre enn å sitte og amme på sengekanten og sovne der[:-]

Hadde Gabriel sovende intil meg. Når han våkna fant han puppen og jeg kunne bare sove videre. Etter hvert fikk han sove med egen dyne og da vokna han ikke så mye. Vi er veldig positivt instilt til samsoving og føler at det er bra for oss og babyen.

klarer ikke sove uten og ha babyen vedsiden av meg. ¨må ha hånden inne hos han innimellom [:)]
og siden jeg skal amme er det lettest og.
men han sover nok litt sammen med meg i beg vis jeg har like vondt som sist for og reis meg osv.

Back
Topp