Noen som vet

10&12

Forelsket i forumet
om man får dekt fysioterapi når man er gravid??

Jeg har en henvisning liggende, men ikke brukt den enda.. [8D] Så helt sikker er jeg ikke, men så lenge du får henvisning så er det vel ikke mer enn egenandel du skal betale?

Det kommer vel an på årsaken. Har man bekkenløsning med gangvansker får man dekt fysioterapi. Eller tror jeg ikke det er vanlig å få dekt noe. (Men kan hende jeg tar feil?)

Hvis du har henvisning der det står bekkenløsning med gangvansker så får du det dekt, ellers må du betale egenandel. Fysioterapauten min fortalte meg at trygdekontoret er veldig nøye på det der.

ORIGINAL: Charliemor83

Jeg går hos fysioterapaut pga ryggen og betaler 200 kroner hver gang [:)]. Vet iikke hvordan det er visst det er pga bekkenløsning og slikt [:)]

okay, men det er ikke så ille det da.
har ikke konstatert bekkenløsning, men har veldig isjiassmerter. Så lurte kanskje på om det hadde hjulpet litt å gått til fysioterapaut. Skal mest sannsynlig gå over til svangerskapspenger om ikke så lenge. Skulle se ann nå den neste uken, men er jo helt skutt når jeg kommer hjem fra jobb. Så ringer nok jordmor neste uke igjen.

jeg trener 2 gang i uka med fysio, og skal fortsette etter fødselen i 6mnd og betaler ingenting... har henvisning og alvorlig bekkenløsning

Hvis legen skriver at det er bekkenløsning på henvisningspapirene og at fysioterapauten sier at det er bekkenløsning så får du det dekket.. hvis ikke så må du betale egenandel..det må nemlig jeg[:'(]

Back
Topp