Noen som vet?

kr.sand

Glad i forumet
Hei.
de siste dagene har jeg hatt en slags murring(tror ikke det er mens, det har vært anderledes før i alle fall) i magen, der livmoren er, og jeg begynner å bli litt "oppblåst". er ømt når jeg trykker med hendene, og om nettene når jeg legger meg blir jeg veldig kvalm. noen andre som har/har hatt det sånn?

Jeg tror det er veldig liten sjans at jeg er gravid, selvom det hadde vært veldig gøy. men sjefen som vil vente noen år, er veldig påpasselig når vi har sex... jeg har heller ikke hatt noe vanlig mens ennå etter jeg var gravid og fødte, men litt sånn av og til.

Hvis det ikke er mensen, eller at du er gravid... HMMMMM.

Da vet jeg ikke... Jeg tenkte liksom gravid jeg da....
Uansett, lykke til... Kan jo hende det er en liten spire som har sneket seg fram....

Mensenmurringen kan jo være forskjellig fra gang til gang da.. Men hvis du er helt sikker på at det ikke er det, så bør du kanskje ta en test..[;)]

Så stor Thea er blitt! Du hadde et annet bilde før, hun er kjempesøt![:)]

Ja, kanskje jeg skulle tatt en test....synes bare det er rart at jeg blir kvalm på natten??

ja, hun har blitt stor, men på bildet er hun bare 5 mnd.. takk for det forresten
[:D]

Ja, merkelig at du er natt-kvalm..[&:] Det kan ikke rett og slett være noe omgangssyke som er på gang? [8|]

kanskje? men det forklarer jo ikke den ømme, oppblåste magen min... jeg går å kjøper en test jeg[&:]

Jeg mistenker at Thea holder på å bli storesøster[8|]

Ja, gjør det! Nå blir jeg spent! Hva om du er gravid igjen?? Hva vil "sjefen" si da? Håper det går bra! Kanskje du bare har luft i magen?

Lykke til! Skriv inn med èn gang du vet svaret![;)]

ja, uff, hva sier sjefen da mon tro... tror ikke han blir blid, jeg har jo mast hull i hodet på han om ny, så kanskje han tror jeg har lurt han...
skal si ifra når jeg har fått testet. stikker ut å kjøper en test så fort prinsessen våkner.
hmmm[&:]

[:)]?

Neida, han kan vel ikke tro at du har lurt han. Et lite "arbeidsuhell" kanskje? [8D]

Tenk hvis Thea blir storesøster!![:D] Det går så bra atte!

Er skikkelig spent nå![;)]

Når står prinsessa opp da? Er så spent! Hehe![:D]

Skal på jobb snart, så er veldig spent på svaret jeg kan lese når jeg kommer hjem![:)]

hun våknet nå så nå skal jeg hive på noen klær på hun og gå, har apotek rett over gaten! tilbake om litt!

ja jeg og håper det snart kommer et svar:)[:D] trippe trippe trippe[8|] kanskje derfor hun ikke svare?? hmmm

hmm ja det kan hende[:)] men det er et koselig sjokk da... ikke lenge igjen du nå tove:)) [:D] oliver er et nydelig navn[;)]

nå har hun logget av også.....jeg måtte bare inn og smug kikke litt[:D][:D]

karnskje hun fikk et sjokk ja....hmmm......hva skjer?
er såååå nysgjerig og vøtt!

ja det blir spennende, da blir han ikke alene lengre men det går vel bra om han får være med å dulle litt:)) vil ha et navn på t jeg både jeg og samboern min heter noe på t men vi får se, må liksom passe til nurket også liksom:)) håpe jeg og snart får kul på magen:)

kos kos

se det ja, her var det mange som heiet på meg[:)]
men det ble kun med den ene streken....
æsj, jeg merket jeg ble veldig skuffet nå, selv om jeg egentlig ikke trodde det til og begynne med at jeg kunne være det... håpet jo litt da...håpet egentlig veldig mye merker jeg
[:(]

Uff... Det var jo kjedelig det da!!![:@]

Bedre lykke neste gang!!![:D]

Back
Topp