noen som vet????

2jenter

Flørter med forumet
er de veldig strenge med bmi`n når man skal få hjelp til assistert befruktning?? jeg driver på å gå ned i vekt,og klart 10 kg til nå,men vet fettprosenten min(har det noe å si) har hørt fra før at man må ha under 24 i bmi...noen som vet??

ORIGINAL: Smeagol82

er de veldig strenge med bmi`n når man skal få hjelp til assistert befruktning?? jeg driver på å gå ned i vekt,og klart 10 kg til nå,men vet fettprosenten min(har det noe å si) har hørt fra før at man må ha under 24 i bmi...noen som vet??

vet at grensen ved riksen er 33...

ved hausken er det visst 34

okey,da vet jeg det. tusen takk for svaret. da er jeg gudsjelov under det. så da kan jeg høre med gynokologen min[:)]

24 er ihvertfall ikke riktig, da er man jo normalvektig...

Det er nok snakk om farlig fedme, over 30 eller mer...

Husker Hausken sa til meg at han hadde damer som var blitt gravide hos han med 35 i bmi, så han tillater jo ihvertfall bmi på 35.
Men det er jo ikke å anbefale...

Til oss sa han hausken at man hadde lettest med å bli gravid når man var på vei ned i vekt så kåna mi streve for harde live med å kvitt noen overfødige kg. BMI en hennes va på 34 når vi var der. å han mente det ikke var det store problemet bare hun klarte å gå ned litt og var på vei ned når vi skulle inn. så er harde kår her. men alt for bebis[8|]

24 er det i allefall ikke, da hadde aldri jeg fått assistert befruktning[;)]

Er vel over 30 i allefall.

BMI var aldri et tema da jeg var på klinikken første gang.
Vet ikke hva min er, men hvertfall over 30....

Back
Topp