Noen som vet....

snoopy81

Forelsket i forumet
 Hei!!

Lurer på om det er noen her som har brukt fertilitetsklinikken i porsgrunn til prøverør? I så fall vet dere sånn ca hvor lang ventetid det er der nå?
Har vært på nettet og der stod det 4 mnd ventetid.......synes dette var litt lenge jeg gitt[;)]håper jo kanskje at den er noe kortere. Gjelder denne ventetiden også de som allerede er utredet?

Gurimalla dette ble mange spm.....håper det går bra[:)]

Eg har hatt forsøk i Porsgrunn. Det var i vår og då var ventetida 2-3 mnd i følge heimesida deiras. Kom inn etter ca 2 1/2 mnd. Me trengte ikkje meir utreding og starta med forsøk (inseminering først) syklusen etterpå.

Så står det 4 mnd så blir det nok ca det ja.

Eg ringte nokre veker etter at søknaden var sendt, for å forsikra meg om at dei hadde fått den. Då fekk eg og veta ca korti me skulle inn.

Ventetida kan følast lang, med brått så er dagen der[:D]

Har ikke brukt Porsgrunn til IVF, men til AIH. Da legen min sendte henvisning dit i september fikk jeg brev om at det var 4mnd ventetid, men ble innkalt i november!!! Så har det gått slag i slag siden jeg kom inn til utredning. Nå skal de holde stengt en stund i mars pga oppgradering av laben til EU-standard og så er det påskeferie.

Håper dere kommer igang kjapt![:)]

Back
Topp